در دیدار نماینده شهرستان رودبار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان مطرح شد؛

آبیاری موفقی را پشت سر گذاشتیم | لزوم تسریع در روند ساخت پروژه سد مخزنی سد دیورش

گودرزوند چگینی با پیگیری درخواست‌های مردمی حوزه انتخابیه خویش، بر فعالیت پروژه‌های عمرانی آب رودبار از جمله تسریع در روند ساخت پروژه سد مخزنی سد دیورش و همچنین شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد دیورش به شهرستان رودبار تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان دیدار و گفتگوکرد.

گودرزوند چگینی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات جهادی صورت گرفته توسط توسط شرکت آب منطقه‌ای گیلان برای تأمین و مدیریت آب کشاورزی در سال زراعی جاری، اظهار داشت: با همدلی مسئولین و مردم سال زراعی و آبیاری موفقی را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه با پیگیری درخواست‌های مردمی حوزه انتخابیه خویش، بر فعالیت پروژه‌های عمرانی آب رودبار از جمله تسریع در روند ساخت پروژه سد مخزنی سد دیورش و همچنین شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد دیورش به شهرستان رودبار تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز در این دیدار ضمن تأکید بر تسریع عملیات اجرایی سد مخزنی دیورش در شهرستان رودبار گفت: با بهره برداری از این سد مخزنی به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی رودبار، مردم ۵ شهر (توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان) و ۲۸ روستای این شهرستان از آب شرب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

Share