رئیس کل دادگستری اصفهان خبر داد:

کشف اجساد حلق‌آویز یک خانواده در نجف‌آباد اصفهان | رد فرضیه قتل در این حادثه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بررسی‌ها در زمینه اجساد کشف شده در نجف‌آباد آغاز شده و تیم بسیار مجربی از مجموعه نیروی انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستانی شهرستان در حال بررسی ابعاد مختلف این قضیه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در ارتباط با کشف اجساد حلق‌آویز یک خانواده در نجف‌آباد اظهارداشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق‌آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده توسط اهالی محل و همسایه‌ها به نیروی انتظامی اعلام شد و بلافاصله ماموران ما به همراه دادستان شهرستان و پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط برای بررسی صحنه حادثه در محل حاضر شدند.

وی افزود: جسدها فساد نعشی پیدا کرده بودند که حاکی از آن است که چند روز از این حادثه گذشته است؛ بلافاصله بررسی‌ها آغاز شده و تیم بسیار مجربی از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستانی شهرستان در حال بررسی ابعاد مختلف این قضیه هستند و به محض اعلام نتایج به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با رد فرضیه قتل در این حادثه عنوان کرد: آنچه که مسلم است این است که در بررسی موضوع با توجه به شواهد موجود در صحنه مسئله قتل که برخی به آن اشاره کرده‌اند تاکنون مطرح نشده است.

وی ادامه داد: این طبیعی است که در بررسی موضوع افراد مطلع و مرتبط با این خانواده که از قبل نیز با آن‌ها ارتباط داشتند احضار شوند تا در خصوص وضعیت قبل از این حادثه تحقیقاتی انجام و اطلاعات مرتبط با این موضوع از آن‌ها اخذ شود.

Share