نائب رییس اول مجلس هم جاخالی داد

نیکزاد: تکذیب می‌کنم، ساخت سالانه یک میلیون مسکن پیشنهاد من به رییسی نبود

علی نیکزاد، نائب رییس اول مجلس اظهار داشت: در رابطه با مسکن هیچ مشاوره‌ای در زمان انتخابات از جانب بنده به جناب رئیس‌جمهور انجام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی نیکزاد در آیین مراسم صدور پروانه شهرک الهیه اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۳۶ بخش بزرگ و اساسی کشور به شکل مستقیم و غیرمستقیم در ساخت مسکن دخیل است، مسکن‌سازی موجب حرکت چرخه اقتصادی کشور و تحول خواهد شد.

نائب رییس اول مجلس با اشاره به وعده دولت مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال اشاره کرد: شائبه‌ای مبنی بر اینکه وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت آقای رئیسی از جانب بنده پیشنهاد شده است وجود دارد که بنده این موضوع را به صراحت تکذیب می‌کنم و در رابطه با مسکن هیچ مشاوره‌ای در زمان انتخابات از جانب بنده به جناب رئیس‌جمهور انجام نشده است.

وی با بیان اقدامات اساسی و تحولی دولت سیزدهم گفت: در طی ده ماهه اخیر دولت جانب آقای رئیسی، اقدامات بسیار مهم، بزرگ و اساسی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، مسکن، سیاست داخلی و خارجی و دیگر بخش‌های کلان و خرد کشور انجام شده و این اقدامات با شتاب و استواری بیشتری ادامه‌دار خواهد بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در رابطه با مبالغ اعطای وام مسکن انتقادات اساسی وجود دارد و مبلغ وام باید به شکلی تنظیم شود که ۸۰ الی ۹۰ درصد ساخت مسکن از طریق وام انجام شود.

Share