خطاب به رییس جمهور صورت گرفت؛

نامه ۹ تشکل اصولگرا در حمایت از تصمیم وزیر بهداشت در تغییر رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان

۹ تشکل سیاسی مطرح و بزرگ کشوری اصولگرا با امضای مسئولان استانی خطاب به رییس جمهور در حمایت از تصمیم وزیر بهداشت بابت تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و لزوم تسریع آن توسط رییس جمهور و دعوت نمایندگان به التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  ۹ تشکل مطرح و بزرگ‌کشوری اصولگرا با امضای مسئولان استانی خطاب به رییس جمهور در حمایت از تصمیم وزیر بهداشت در تغییر رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان نامه نوشتند.

در متن نامه آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حضرت آیت ا… رییسی

سلام علیکم
با احترام و آرزوی توفیق برای دولت انقلابی و مردمی حضرتعالی در تحقق هر چه بیشتر آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، حضرتعالی بارها از ضرورت مبارزه با فساد اداری و به کارگیری نیروهای شایسته در سطوح مختلف مدیریتی سخن گفته اید و از سویی پیشرفت همه جانبه کشور و برقراری عدالت نیز زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که لوازم آن محقق گردد و یکی از این لوازم، به کارگیری مدیرانی شایسته، فسادستیز و گام دومی خواهد بود و با حضور مدیران دارای حاشیه، قطعا به این هدف نخواهیم رسید.
از سویی دیگر با عنایت به اخباری که از دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نارضایتی متخصصین و نیروهای ارزشی آن و همچنین ضعف عملکرد آن طی چندسال اخیر به گوش می رسد بدین وسیله از تصمیم وزیر محترم بهداشت در زمینه تغییر رییس این دانشگاه که وابستگی شدید به دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ( آقای محمدباقر نوبخت) نیز دارد حمایت کرده و از جنابعالی تمنای دستور تسریع در انجام این تغییر را خواهانیم.
از سویی دیگر با توجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تذکر به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در ضرورت عدم دخالت در عزل و نصب مدیران دولتی، از نمایندگان محترم انتظار می رود با التزام عملی به فرمایشات رهبری معظم از هرگونه دخالت در عزل و نصب های مدیریتی و فشار به وزارت بهداشت پرهیز نمایند.
در پایان برای تمامی خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی، توفیقات روزافزون را از درگاه الهی مسئلت می نماییم.

در بین امضا کنندگان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، موتلفه اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی پزشکان ایران و…دیده می شود.

Share