نائب رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

عده ای در صدد بودند تحت هر شرایطی شهردار را حذف کنند | حب و بغض برخی اعضا علت برکناری “علوی”

“مجید عزیزی” با بیان اینکه افرادی که از روی حب و بغض تصمیم می گیرند باید پاسخگوی اقدامات خصمانه خود باشند، گفت: ۴ عضو شورای شهر رشت مصمم به عدم استیضاح علوی بودند و مراحل اداری اعتراض نسبت به رای جلسه استیضاح در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «مجید عزیزی» در گفتگو با ۸ دی، حب و بغض برخی از اعضای شورای شهر رشت را دلیل برکناری علوی اعلام کرد و گفت: عده‌ای در صدد آن بودند که تحت هر شرایطی شهردار رشت را حذف کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا در جلسه قبل با وجود آنکه در ساختمان شورا حضور داشتند بر خلاف عرف، از حضور در جلسه خودداری کرده و آبستراکسیون کردند افزود: علوی اهل باج دادن و مماشات کردن با کسی نبود و در مقابل مطامع آقایان کوتاه نیامد.

وی با بیان اینکه مراحل اداری اعتراض نسبت به رای جلسه استیضاح در حال انجام است تصریح کرد: اعتراض کتبی خود را به فرمانداری و استانداری ارسال کردیم و خواستار رسیدگی کمیته تطبیق فرمانداری هستیم.

عزیزی با بیان اینکه ۴ عضو شورا با برکناری علوی موافق نبودند افزود: با فرمانداری رشت مکاتباتی انجام دادیم تا این مصوبه رد شود.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق مردم کوتاهی نمی‌کنیم ادامه داد: علوی در چارچوب قانون و به حق کار می‌کند و در این مدت نیز اقدامات مثبتی را در شهر رقم زده و زیرساخت‌های خوبی را مهیا کرده است اما برکناری وی در خدمت‌رسانی به رشتوندان خلل ایجاد می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه ۴ عضو شورای شهر رشت مصمم به‌عدم استیضاح علوی بودند خاطرنشان کرد: افرادی که از روی حب و بغض تصمیم می‌گیرند باید پاسخگوی اقدامات خصمانه خود باشند.

Share