فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

عامل توزیع مواد مخدر با ۲۰ کیلو تریاک در دام پلیس آستانه‌اشرفیه

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل این فرد کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل این فرد کشف شد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور مواد مخدر را ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد نیازمند عزم جدی و همگانی است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با اشرافیت اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین در بازرسی از منزل متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله این پرونده دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان افزود: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

Share