سردار نقدی در رشت؛

شهید انصاری مدیریت اسلامی را به‌درستی معنا کرد|تنها فرمول خروج از مشکلات حمایت از تولید است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تولید در کشور گفت: تنها راه خروج از مشکلات کشور بدون شک حمایت از تولید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی چهلمین سالروز بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و همچنین ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا به بالاترین مرتبه جهان هستی یعنی شهادت رسیدند، اظهار کرد: در جامعه انسان‌های بالا، شایسته و مثال‌زدنی بسیار زیادی در وجود دارد که در اوج انسانیت به بلندمرتبه‌ترین درمان عالی یعنی شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: هرکدام از شهدای انقلاب اسلامی مثل شهیدان انصاری و نورانی به‌تنهایی برای افتخار یک ملت کافی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت‌فقیه را مهم‌ترین ویژگی شهید انصاری و نورانی دانست و افزود: شهدا در اوج ابهت، شجاعت، شکوه، مهربانی و شکوه به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند و این از مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی است.

نقدی با تأکید بر لزوم توجه به شیوه مدیریتی شهید انصاری و نورانی در کشور تصریح کرد: شهید انصاری بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین کارهای امور استانداری را در کوچک‌ترین اتاق استانداری برنامه‌ریزی می‌کرد و هر روز به تمام مستضعفین گیلان سر زده و به آنان کمک می‌کرد لذا مسؤولان در تمامی نهادهای جمهوری اسلامی باید این دو شهید را الگو خود قرار دهند.

وی با اشاره به شیوه مدیریتی جهادی شهید انصاری در مقابله با بحران‌های سیاسی در استان گیلان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس گروهک‌های مختلف که با نفوذ فرهنگی به دانشگاه گیلان نفوذ کرده بودند سعی در ایجاد آشوب در آن مکان و استان گیلان را داشتند ولی  انصاری از هیچ تهدیدی نترسیده و پای میدان حفاظت از انقلاب اسلامی بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید انصاری مدیریت اسلامی را به‌درستی معنا کرده است، گفت: استکبار سعی دارد با نفوذ به جامعه مدیریتی کشور، روحیه جهادی را در بین مدیران و کارکنان دولت کمرنگ جلوه دهد لذا اگر متولیان فرهنگی روحیات مدیرانی مثل ایشان در جامعه را گسترش دهند این نظام به سرمنزلگاه مقصود می‌رسد.

نقدی نقش مردم در حکومت اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: مدل حکومت اسلامی مدلی است که مردم جزئی از حکومت بوده و در اداره کشور سهیم هستند و از این طریق حرکت کلی نظام را سامان می‌دهند و این مهم به‌خوبی توسط شهید انصاری در گیلان اجرا شده بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی عرصه‌ها منجر به پیشرفت می‌شود، تصریح کرد: تنها راه‌حل مشکلات دستگیری از محضر شهدا و استفاده از ظرفیت مردم است که این مهم به‌خوبی توسط جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال با پیشرفت‌های علمی ثابت شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها کشور مقابله‌کننده با استکبار در تاریخ بوده است، گفت: بعد از سقوط شوروی،  آمریکا خود را حاکم بر تمام جهان می‌دانستند ولی در همان برهه خفگان جهانی، امام راحل (ره) فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نقدی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تولید در کشور بیان کرد: راه خروج از مشکلات کشور بدون شک حمایت از تولید است و تمامی مسؤولان بدانند بدون توجه به تولید هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود و همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه تبدیل ایمان مردم به عمل صالح یعنی توجه به تولید در کشور افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها فرمول خروج از مشکلات اقتصادی، ایمان مردم را تبدیل به عمل کردن صالح یعنی همان تولید است.

Share