سایت افزایش بازدید پست اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید بلاگر شوید، قطعا زمانی که بازدید بسیاری را کسب کنید، توجه مشتریان و اسپانسر های بسیاری را به خود جلب می کنید

کدام یک از فروشگاهای فروش بازدید اینستاگرام را می شناسید که ارزان ترین خدمات بازدید را ارائه دهد؟

ما در این مقاله بیش از ۴۰ سایت را مورد بررسی و قیمت تمام سایت ها تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹  برای هر ۱۰۰۰ بازدید اینستاگرام را در یک جدول قرار داده ایم.

قیمت ها برای ارزانترین سرویس هر سایت است و به معنای یکسان بودن کیفیت محصولات نیست.

نام سایت قیمت ۱۰۰۰ بازدید اینستاگرام ( تومان )
iranigram.com ۴,۰۰۰
follownic.com ۵,۰۰۰
kharidview.ir ۵,۰۰۰
followcamp.com ۸,۰۰۰
followjet.com ۸,۰۰۰
buylike.ir ۳۱,۵۰۰
asemanmember.ir ۵,۰۰۰
follower98.ir ۱,۴۰۰
parssocial.com ۱۵,۰۰۰
followeran.com ۵۰۰
dariche67.ir ۱,۰۰۰
goldfollower.com ۷,۰۰۰
digi-follower.com ۵,۰۰۰
parsinsta.ir ۲۵,۰۰۰
shirazsocial.com ۱۴۰
almasfollower.com ۹,۰۰۰
mymember.shop ۴,۵۰۰
mrfallower.ir ۵,۰۰۰
maxad.ir ۴,۰۰۰
instaplus.org ۲,۵۰۰
flw1.ir ۵,۰۰۰
digifollower.com ۱,۰۰۰
insta-cafe.ir ۱,۰۰۰
majazisho.net ۵,۰۰۰
followerha.net ۱,۵۰۰
buy-follower.co ۵,۰۰۰
myfollower.agency ۲,۰۰۰
mmpanel.ir ۲,۰۰۰
followkade.com ۳,۰۰۰
digi-members.com ۵,۰۰۰
nabfollower.com ۴,۰۰۰
followmon.com ۵,۰۰۰
kafeinsta.com ۱,۰۰۰
hyperfollow.ir ۱۲,۰۰۰
tablighapp.com ۸۰۰
irfollower.com ۴,۸۰۰
iranifollow.com ۵۰۰
maxyar.com ۴,۰۰۰
best-follower.com ۴,۰۰۰
۷follower.com ۱۵,۰۰۰
marketinsta.ir ۱,۰۰۰
imfollower.ir ۵,۰۰۰
rosgram.com ۱۵,۰۰۰

از لیست بالا، وبسایت شیراز سوشال ارزانترین سرویس را ارائه داده است که قیمت برای ۱۰۰۰ بازدید اینستاگرام ( IGTV , REELS و ویدیو) می باشد. توجه کنید که ما با جستجوی کلمه خرید بازدید اینستاگرام در گوگل و بررسی محصول و قیمت های سایت ها لیست را جمع آوری کرده ایم.

از دیگر دلایل ارزانی بازدید اینستاگرام shirazsocial این است که به دلیل حجم بالای سفارش، سفارش شما بلافاصله انجام نخواهد شد و با تاخیر ارسال می شود ، همچنین بازدید های ارزانترین سرویس ۱۴۰ تومان، کاملا بازدید فیک ولی بی ضرر است.

در صورتی که قصد دارید بلاگر شوید، قطعا زمانی که بازدید بسیاری را کسب کنید، توجه مشتریان و اسپانسر های بسیاری را به خود جلب می کنید. حال برای ۱ میلیون فالوور میتوانید ۵ تا ۱۰ میلیون خرج کنید یا ۱۵۰ هزار تومان !

خرید بازدید نزد اینستاگرام تاثیر مثبتی به پیشرفت پیج شما به صورت مستقیم نخواهد گذاشت و فقط برای جلب توجه اسپانسر ها و فالوور های جدید است.

خرید بازدید igtv اینستاگرام

سرویس های بالا برای igtv یا ویدیو و یا reels قابل استفاده است . همچنین نوع لینک ها به یک صورت می باشد. برای خرید بازدید اینستاگرام فقط نیاز است که لینک پست را به دست آورید. برای اینکار فقط روی سه نقطه بالای ویدیو یا کنار ریلز و igtv کلیک کنید و سپس گزینه پیوند یا link را انتخاب کنید.

به هنگام سفارش بازدید اینستاگرام لینک کپی شده را وارد کنید.

 توجه کنید که حتما برای دریافت بازدید اینستاگرام نیاز است که پیج خود را از حالت خصوصی خارج و پیج را عمومی کنید تا بازدید ها ارسال شود.

چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما بازدید کردند ؟

متاسفانه راهی وجود ندارد که متوجه شوید چه کسانی ویدیو های اینستاگرام را مشاهده کرده اند (به جز استوری ) مگر اینکه لایک کنند تا با انتخاب گزینه لایک ، متوجه آمار لایک ها شوید. بازدید های ارسالی فقط اعداد بازدید را افزایش می دهد و به تنهایی تاثیری بروی ویدئو نخواهد داشت ( در کنار لایک و کامنت و اشتراک و غیره تاثیر مثبت دارد )

چه کسانی از پروفایل ما دیدن کرده اند؟

اینستاگرام امکانی برای نشان دادن اینکه چه کسانی از پیج دیدن کردند را ندارد جز اینکه می توانید مشاهده کنید که پروفایل شما در روز یا هفته ، ماه و سال چقدر بازدیده داشته است.

برای دیدن آمار بازدید پروفایل ، نیاز است که حساب خود را تبدیل به حساب بیزنس کنید تا بتوانید آمار پیج خود را به صورت پیشرفته تر مشاهده کنید.

آیا شما هم با مشکل کاهش بازدید اینستاگرام مواجه شده اید؟

راه های بسیاری برای افزایش بازدید اینستاگرام وجود دارد که آسان ترین راه، خرید بازدید اینستاگرام است.

اما بدون هزینه می توان به بازدید بالایی رسید؟ قطعا بله ! اما زمان بر و نیاز به تجربه و هنر شما دارد. با رعایت قوانین تولید محتوا و افزایش نرخ تعامل پست های خود، می توانید از طریق اکسپلور بازدید کسب کنید.

اگر بازدید پست های شما کم شده است ، از طریق استوری گذاشتن ، کاربران خود را از پست جدید آگاه کنید. گاهی وقت ها به دلیل اینکه در اینستاگرام فعالیت و انتشار پستمون را کم می کنیم و پس از مدتی پست ارسال می کنیم ، کاربران کمی پست های پیج را مشاهده می کنند.

کاهش بازدید ، دلیل این نیست که کیفیت پیج شما کم شده است، دلیل آن، اینچنین است که کاربر با پیج های بسیاری تعامل داشته است و اینستاگرام در ابتدا پست و استوری های آن پیج ها را به کاربر نشان میدهد و اگر کاربر ۱۰۰ پیج را فالو کرده باشد و از این تعداد پیج، در زمان غیر فعالی شما، حدود ۹۰ تای آن پیج ها فعال بوده باشند حدود ۹۰ پست و ۹۰ استوری جلوتر از شما به کاربر نمایش داده می شود تا نوبت به پست شما برسد.

برای اینکه برای پست های بعدی اول پست شما به کاربر نشان داده شود، نیاز است که از کاربران بخواهید پست شما را لایک،  و ذخیره کنند و کامنت و به اشتراک بگذارند تا نرخ تعامل شما افزایش یابد و پست های شما زودتر به کاربر نشان داده شود.

Share