قاضی‌زاده هاشمی در یادواره شهید مهدی خوش‌سیرت:

دشمن تلاش می‌کند تنها راه نجات مردم را ارتباط با استکبار نشان دهد+ تصاویر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شیطان و ایادی شیطان تلاش می‌کنند فضای جامعه را تاریک نشان دهند، گفت: استکبار سعی دارد چنان فشار اقتصادی از طریق تحریم به ملت ایران وارد کند تا مردم تنها راه نجات کشور را ایجاد ارتباط با استکبار بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مراسم یادواره شهید مهدی خوش‌سیرت در گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه استکبار به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این روزها در خصوص کارآمد یا ناکارآمدی انقلاب اسلامی توسط معاندین بحث است و دشمنان این ملت و مکتب، حرف‌های گزافه بسیار زده و نکات تاریک را پیدا و آن را نشان می‌دهند و طوری القا می‌کنند که بعد از ۴۴ سال انقلاب به نتایج خود نرسیده است.

وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی را رواج دادن فلسفه دین در بستر زندگی مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت تا فلسفه دین را در بستر زندگی مردم جاری کند تا محور رشد و کمال گرایی انسان شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شهدا، خط روشن را به ملت بزرگ ایران نشان می‌دهند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بستر فلسفه دین، کارآمدی خود را نشان داده و وجود شهدایی مثل شهید خوش‌سیرت نمایان‌گر همین امر است.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر لزوم توجه به وجود پربرکت شهدا در جامعه حتی بعد از دوران شهادت بیان کرد: روح شهیدان بعد از ۴۴ سال همچنان در جامعه در حال رواج است و اینها همه نشات گرفته از خودسازی و خدامحوری شهدا است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید مهدی خوش‌سیرت و نقش این شهید بزرگوار در وحدت ایجاد شده در جامعه افزود: ولایتمداری، دین باوری، در نظر گرفتن پروردگار در انجام امور و اخلاص در کارها از جمله ویژگی‌های شهید مهدی خوش‌سیرت است، لذا همین امر سبب شد وی به حجت پروردگار تبدیل شود و قطعا که در روز قیامت شفاعت مردم را خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور نقش امروز استکبار را نفوذ فرهنگی به کشور دانست و گفت: نقشه امروز دشمن دشمان نفوذ فرهنگی به کشور از طرق مختلف از جمله ایجاد شبهه‌افکنی است لذا تنها را جلوگیری از این امر تجلی گرفتن از روح پاک شهیدان می‌باشد.

قاضی­‌زاده هاشمی با بیان اینکه شیطان و ایادی شیطان تلاش می‌کنند فضای جامعه را  تاریک نشان دهند، تصریح کرد: استکبار سعی دارد چنان فشار اقتصادی از طریق تحریم به ملت ایران وارد کند تا مردم تنها راه نجات کشور را ایجاد ارتباط با استکبار بدانند ولی مردم همواره با بینش سیاسی و بصیرت بسیار زیاد خود همواره برنامه‌های دشمن را از بین بردند.

وی با بیان اینکه استکبار انواع هجوم و فشارها را علیه جمهوری اسلامی انجام داده است، گفت: آمریکا به سرکردگی رژیم صهیونیستی در ۴۴ سال گذشته انواع فشار و هجوم سیاسی، نظامی، فرهنگی و امنیتی را علیه این نظام مقدس وارد کردند ولی این ملت دست به دست، ولی‌فقیه خود داده و با تقدیم کردن ۲۳۰ هزار شهید و چندین هزار جانباز و ایثارگر، بیعت خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است.

Share