رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

در جلسات، مسائل کلان استان و عزل و نصب ها مورد واکاوی و بررسی قرار گیرد

دلخوش اباتری لزوم جلوگیری از ایجاد کوچکترین اختلاف نظر در گیلان را خواستار شد و گفت: عدم اتفاق نظرها باعث شده گیلان بسیار آسیب ببیند و باید تلاش کنیم در آینده مسببان وضع موجود نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم با کمک همه اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان و مسئولان استان بتوانیم مشکلات و چالش‌های استان را حل و فصل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: از سازمان آب و برق تشکر می‌کنم که در تلاشند تا مشکلات مردم و کشاورزان در حوزه تولید محصولات کشاورزی و برنج حل و فصل شود.

دلخوش اباتری به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به دولت سیزدهم اشاره کرد و رئیس جمهور را فردی بی حاشیه خواند و افزود: اگر نقدی انجام می‌گیرد به علت این است که دولت آسیب نبیند و مجلس و نمایندگان حتما از دولت حمایت به عمل می‌آورند ‌

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس مأمن مردم در وهله اول را نمایندگان مجلس خواند و تصریح کرد: گیلان یکی از استانهایی است که ظاهراً برخوردار است اما عدم اتفاق نظرها باعث شده بسیار آسیب ببیند و باید تلاش کنیم در آینده مسببان وضع موجود نشویم.

وی مصوبه مجلس برای پایان پروژه‌های عمرانی تا انتهای شهریورماه را یادآور شد و گفت: با معاونان رئیس جمهور برنامه‌ریزی کردیم تا نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان و حتی فرمانداران در برخی از جلسات ما در تهران برای پیگیری موضوعات کلان شرکت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان جلوگیری از ایجاد کوچکترین اختلاف نظر در استان را ادامه خواستار شد و ادامه داد: از استاندار گیلان تقاضا دارم در جلسات، مسائل کلان استان و عزل و نصب ها را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم.

دلخوش اباتری تصریح کرد: در مورد مسایل کلان همراه استاندار گیلان هستیم و اگر نهاد و اداره‌ای مانند شهرداری رشت نیاز به اعتبار دارد جای آن در استان نیست و باید نیازها در حوزه پسماند در سطح کلان تامین شود.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس تشکیل یک کارگروه برای احصای نیازمندیهای استان گیلان و پیگیری آن در سطوح ملی را به عنوان پیشنهاد مطرح نمود و اضافه کرد: مدیران کل استان هم اگر مکاتبه و خواسته‌ای داشته باشند ما کمک میکنیم و اجازه نمی‌دهیم جایگاه استاندار و نمایندگان تصغیف شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهردار رشت هم انتظار داریم اعتبارات هزار میلیاردی سفر رییس‌جمهور در حوزه پسماند و زباله را بهتر و بیشتر پیگیری کند تا به موقع جذب شوند.

Share