خرید قسطی گوشی در رشت

فروشگاه گیل سیستم، شرایط مناسبی را برای خرید قسطی گوشی در رشت برای خریداران محترم فراهم کرده است.

این روزها شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید قسطی گوشی در رشت هستیم. روندی که در وهله اول، از شرایط خاص اقتصادی شهروندان گرامی نشئت می‌گیرد. آپشن خرید قسطی، فرایند تهیه محصول را آسان‌تر می‌کند و گزینه‌های بیشتری را در معرض انتخاب شما قرار می‌دهد. صرف‌نظر از شرایط اقتصادی باید اذعان کرد که خرید اقساطی همواره از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. آیا شما هم مدت‌هاست که منتظر فرصتی برای خرید گوشی محبوبتان هستید؟ خرید قسطی گوشی در رشت می‌تواند راهکار خوبی برای پایان به این انتظار طولانی باشد. فروشگاه‌ها و مراکز زیادی اقدام به فروش قسطی گوشی در رشت می‌کنند؛ بااین‌حال، هر کدام شرایط متفاوتی را برای خرید قسطی گوشی تعیین می‌کنند. به‌طور کلی، شرایط فروش اقساطی باید طوری باشد که ضمن خلق ارزش ملموس برای خریداران، منافع اقتصادی آنان را تأمین کند.

موبایل گیل سیستم؛ سهولت و اطمینانِ خرید قسطی گوشی در رشت       

فروشگاه گیل سیستم، شرایط مناسبی را برای خرید قسطی گوشی در رشت برای خریداران محترم فراهم کرده است. برای بهره‌مندی از این شرایط تنها لازم است فیش حقوقی یا یک پروانه کسب معتبر را همراه با کارت ملی ارائه دهید. میزان پیش‌پرداخت، یک‌سوم یا نصف مبلغ کل محصول است و باقی مبلغ را می‌توانید حداکثر در ۱۰ قسط با کارمزد ۳% پرداخت کنید. گیل سیستم با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت، کار خود را در بخش تعمیرات و فروش سیم‌کارت آغاز کرد. این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های سامسونگ در زمینه فروش، تعمیر و ارائه سایر خدمات فعالیت می‌کند. تا جایی که امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین برندشاپ سامسونگ در شمال کشور شناخته می‌شود. شما عزیزان نه ­تنها برای خرید گوشی های متنوعی همچون انواع گوشی های سری A و سری S سامسونگ، شیائومی و …. بلکه برای خرید لپ‌تاپ، کنسول بازی و تبلت نیز می‌توانید از شرایط فروش اقساطی گیل سیستم استفاده کنید. گیل سیستم، سهولت و اطمینان در خرید قسطی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تلفن تماس

۰۱۳۳۳۳۲۲۲۹۴

گفت و گو در واتساپ:

آدرس: رشت، بلوار لاکانی، بین بانک ملی و تجارت، فروشگاه سامسونگ

مزایای خرید قسطی گوشی در رشت

همان‌طور که گفتیم از گذشته تا هنوز، خریداران همواره از خرید قسطی به‌عنوان یک آپشن جذاب استقبال کرده‌اند. این گزاره درباره کالاهای دیجیتال مثل گوشی یا لپ‌تاپ با شدت بیشتری صدق می‌کند. دلیل اصلی این استقبال، مزایای ارزشمندی است که از طریق خرید اقساطی می‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد.

ازجمله مهم‌ترین مزایای خرید قسطی گوشی در رشت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱. حفظ قدرت خرید

شدت و سرعت افزایش قیمت گوشی در بازار، مانع مهمی در مسیر خرید آن است. تورم باعث می‌شود که قدرت خرید پول، به‌طور پیوسته کاهش پیدا کند. در چنین شرایطی، پس‌انداز کردن برای خرید گوشی، معنا و فلسفه خود را از دست می‌دهد. چراکه هر چقدر پس‌انداز کنید، باز هم قیمت‌ها نه یک قدم بلکه چند قدم جلوتر از شما هستند. در چنین شرایطی، خرید قسطی گوشی در رشت بهترین ایده برای غلبه بر این چالش است.

۲. خالی نشدن ناگهانیِ حساب بانکی

بسیاری از خریداران حتی علیرغم داشتن بودجه کافی برای خرید نقدی، باز هم خرید اقساطی گوشی را ترجیح می‌دهند. این رویکرد، یک اقدام دوراندیشانه است. چراکه خرید قسطی می‌تواند موجودیِ حساب بانکی خریدار را ناگهان و به‌ شکل قابل‌ توجهی کاهش دهد؛ در این صورت ممکن است برای مخارج یا خریدهای برنامه‌ریزی نشده، پول کافی موجود نباشد که این امر می‌تواند مشکلات اقتصادی و روانی زیادی را ایجاد کند.

۳. انعطاف‌پذیری در انتخاب

زمانی که تصمیم به خرید نقدی گوشی می‌گیرید، نمی‌توانید از سقفِ مشخصی فراتر بروید. در چنین شرایطی، معمولاً از قبل، مدل موردنظرتان را انتخاب کرده‌اید؛ ولی ممکن است حین خرید، گوشی بهتری توجهتان را جلب کند که مثلاً ۱ میلیون تومان گران‌تر از مدل انتخابی شماست. خرید قسطی این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید با آزادی عمل بیشتری دست به انتخاب بزنید. پرداخت ۱ میلیون پول بیشتر به‌صورت نقد ممکن است در لحظه، مقدور نباشد. ولی پرداخت اقساطی این مبلغ، به‌واسطه سرشکن شدن آن کار را آسان می‌کند. به‌این‌ترتیب یک اختلاف قیمت معقول، شما را از داشتن یک گوشی بهتر محروم نخواهد کرد.

۴. مدیریت مالی بهتر

پرداخت یک‌باره‌ی چند میلیون تومان پول برای خرید گوشی هوشمند ممکن است نظم مالی برخی خریداران را به هم بریزد. ولی با خرید قسطی گوشی در رشت می‌توانید ضمن حفظ این نظم مالی، پرداختی‌های ماهیانه خود را بهتر مدیریت کنید. این مدیریت دقیق و منظم مخصوصاً برای برخی اقشار جامعه مثل کارمندان گرامی اهمیت بسیار زیادی دارد.

خرید قسطی انواع گوشی در رشت؛ کدام مدل را بخریم؟

تنوع مدل گوشی ‌های موجود در بازار آن ‌قدر زیاد است که نمی‌توان همه آن ‌ها را در این گفتار کوتاه معرفی کرد. با این‌ حال پیشنهاد چند مدل مناسب که این روزها محبوبیت زیادی در بازار دارند، خالی از لطف نیست. بنابراین اگر قصد خرید قسطی گوشی در رشت را دارید می‌توانید مدل‌ های زیر را مدنظر داشته باشید.

۱. Galaxy A12 Nacho سامسونگ

آیا به دنبال یک مدل اقتصادی و در عین‌ حال کار راه‌ انداز هستید؟ در این صورت می ‌توانید Galaxy A12 Nacho را انتخاب کنید. مدلی که نزد پدر و مادرها از محبوبیت خاصی برخوردار است!

۲. Galaxy A53 5G

این گوشی میان‌ رده از جدیدترین مدل‌های سامسونگ بوده که با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روانه بازار شده است. مدلی که علاوه بر پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت، از نظر ظاهر، قدرت پردازش و مخصوصاً صفحه‌نمایش، در قامت یک پرچم‌دار ظاهر می‌شود و اتفاقاً قیمت مناسبی هم دارد. علاوه بر این‌ها، ضدآب بودن و داشتن باتری قدرتمند و دوربین‌های عالی باعث می‌شود که عملکرد Galaxy A53 5G از هر جنبه‌ای نمره قبولی بگیرد.

۳. Galaxy A33 5G

یکی دیگر از مدل‌های جدید و میان‌رده سامسونگ Galaxy A33 5G است. این مدل همانند مدل قبل از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. قدرت پردازش، کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد دوربین‌های اصلی و سلفی، هرچند به پای مدلی مثل Galaxy A53 5G نمی‌رسد، ولی با در نظر گرفتن قیمت، بسیار ایده‌آل ارزیابی می‌شوند. به‌طور خلاصه اگر به دنبال یک میان‌رده اقتصادیِ مدرن با ارزش خرید بالا هستید، Galaxy A33 5G انتخاب مناسبی برای شماست.

۴. Poco X3 GT

بدون تردید شرکت شیائومی بخش زیادی از محبوبیت خود را به‌واسطه عرضه گوشی‌های سری پوکو به دست آورده است. از میان مدل ‌های مختلف این سری Poco X3 GT یکی از بهترین‌هاست. این گوشی به‌عنوان یک میان‌رده، واقعاً جای هیچ حرف‌ و حدیثی باقی نمی ‌گذارد و از بسیاری جهات، فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شود. با این‌حال آنچه بیش از همه نام این گوشی را بر سر زبان‌ها انداخته، کیفیت حیرت‌انگیز دوربین آن است و به همین دلیل جایگاه خاصی نزد علاقه‌مندان به عکاسی دارد. اگر کیفیت دوربین، معیار اول و آخر شما برای خرید قسطی گوشی در رشت است، در انتخاب Poco X3 GT شک نکنید.

۵. Galaxy S21 fe 5G

این مدل، گزینه‌ای عالی برای خرید گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود. مدلی که در عین برخورداری از ژن یک پرچم‌دارِ اصیل، قیمت مناسبی دارد. به‌ طوری ‌که آن را عضو اقتصادی سریِ لاکچریِ S می‌دانند. در یک کلام، عملکرد Galaxy S21 fe 5G شاید از همه جنبه‌ها بهترین نباشد؛ ولی سامسونگ با عملکرد مثال ‌زدنی و ایجاد یک توازن شگفت‌انگیز، مدلی را روانه بازار کرده که نماینده‌ای شایسته برای خانواده پرچم ‌دار است.

مدل‌های زیر هم گزینه‌های مناسبی برای خرید گوشی در رشت هستند

  • گوشی‌ های آیفون سری ۱۲ و ۱۳
  • Galaxy A52s 5G سامسونگ
  • Poco X3 pro شیائومی
  • Galaxy M62 سامسونگ
  • Galaxy A32 5G سامسونگ
  • Mi 10T Pro شیائومی
  • Galaxy S22 Ultra سامسونگ
  • Mi 11 شیائومی
Share