افزایش شایعات حول نیمکت تیم ملی

جنگ استوری در اردوگاه تیم ملی ایران | موافقان و مخالفان تغییر روبروی یکدیگر

از ساعاتی پیش و با شدت گرفتن شایعات حول نیمکت تیم ملی، بازیکنان نیز واکنش‌های متفاوتی به این موضوع داشته‌اند. باید دید مدیران و تصمیم‌گیرندگان در این خصوص چه تدبیری برای پایان این ماجرا خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات حول نیمکت تیم ملی و احتمال تغییر دراگان اسکوچیچ به اوج خود رسیده است، امروز این موضوع به سوژه اصلی بین بازیکنان تیم ملی تبدیل شده است.

بازیکنان تیم ملی در دو جبهه و با دو استوری متفاوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. ابتدا این سردار آزمون بود که رهبری جبهه موافق با ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ را با انتشار یک استوری نشان داد و در ادامه برخی بازیکنان موافق با این نظر به بازنشر استوری وی پرداختند.

در شرایطی که کاملا مشخص بود باید در انتظار نظر متفاوتی از سوی طیف مخالف این موضوع در اردوی تیم ملی بود، این مهدی طارمی بود که با رد استوری سردار آزمون، استوری متفاوتی را منتشر کرد و به پیرو وی، بازیکنان هم نظر با لژیونر ایرانی پورتو، به بازنشر استوری او پرداختند تا کاملا مشخص شود که نظریه درباره شرایط کنونی نیمکت نیز با دو دستگی در تیم ملی نیز همراه است.

شرایط کنونی تیم ملی و جو و شایعاتی که شکل گرفته مسلما به هیچ عنوان به سود فوتبال ایران در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام‌جهانی قطر نخواهد بود و باید دید مدیران و تصمیم‌گیرندگان در این خصوص چه تدبیری برای پایان این ماجرا خواهند داشت.

Share