به دلیل تخلف صورت گرفت؛

تعطیلی موقت دو مرکز اقامتی درمان اعتیاد در شهرستان‌های رشت و شفت

سید مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی استان گیلان اظهار داشت: دو مرکز اقامتی درمان اعتیاد درشهرستان‌های رشت و شفت به دلیل تخلف، تعطیل موقت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه تخلفات مراکز اقامتی درمان اعتیاد مورد بررسی قرار گرفته و با برخورد جدی برای تعطیلی آن‌ها اقدام شد، تصریح کرد: دو مرکز اقامتی درمان اعتیاد درشهرستان‌های رشت و شفت به دلیل تخلف، تعطیل موقت گردید.

سید مهدی خدمت بین دانا گفت: با مراکز اقامتی درمان اعتیاد متخلف که استانداردها را رعایت نکنند و یا افراد پذیرش شده را مورد اذیت قرار دهند، بدون مماشات، برخورد جدی می‌شود.

وی اظهار داشت: از ادارات بهزیستی در شهرستان‌های گیلان خواسته شده تا نظارت دقیق کارشناسی را به صورت‌های مختلف بر این مراکز اعمال و تخلفات را بدون هیچ چشم پوشی بررسی کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: ۱۳۰ مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در استان فعال است که از این تعداد ۴۸ مورد کمپ می‌باشد.

سید مهدی خدمت بین دانا به فعالیت‌های بهزیستی در زمینه پیشگیری و اعتیاد اشاره و اضافه کرد: برای انجام این فعالیت‌ها به مراکز مختلف با توجه به شیوه درمان مجوز فعالیت ارایه می‌شود که مراکز درمان سرپایی، بستری و کمپ‌ها از جمله این مراکز است.

Share