بهترین کرم های ضدآفتاب در بازار ایران کدام هستند؟

اگر به دنبال پرفروش‌ترین و بهترین کرم‌های ضدآفتاب موجود در بازار ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

با توجه به اهمیت مراقبت از پوست در برابر عوامل خارجی و رسیدگی به آن، استفاده از کرم ضدآفتاب توسط بسیاری از متخصصان پوست توصیه شده است. از طرفی به دلیل تنوع زیاد کرم‌های ضدآفتاب در بازار محصولات آرایشی، انتخاب یک ضدآفتاب با کیفیت از برند معتبر کار سختی خواهد بود.

بر این اساس اگر به دنبال پرفروش‌ترین و بهترین کرم‌های ضدآفتاب موجود در بازار ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

بهترین ضدآفتاب‌های موجود در بازار ایران

استفاده از لوازم آرایشی مختلف همچون کرم ضدآفتاب، همانند گذشته نیست. چرا که افراد قبل از خرید محصول موردنظر خود تحقیق می‌کنند و در نهایت اقدام به خرید از یک برند معتبر و با کیفیت می‌کنند. در ادامه شما را با چند مورد از بهترین ضدآفتاب‌های موجود در بازار ایران آشنا می‌کنیم.

پرایمر و ضد آفتاب پریم با SPF50

از محصولات پرفروش در قالب کرم ضدآفتاب، می‌توان به ضدآفتاب پریم با SPF50 اشاره کرد. این کرم محصول کشور ایران بوده که مناسب انواع پوست به جز پوست‌های آکنه دار و مستعد آکنه است.

ضدآفتاب پریم با حجم ۴۰ میلی‌لیتر، حاوی ویتامین c است و به عنوان پرایمر هم قابل استفاده خواهد بود. خاصیت ترمیم کنندگی، جلوگیری از ایجاد التهابات پوستی، بافت سبک و ابریشمی، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر و مقاوم در برابر آب از ویژگی‌های بارز این محصول است. این محصول همچنین دارای عصاره کاکادو و چای سبز است که برای پوست صورت بسیار مفید خواهد بود. قیمت کرم ضد آفتاب پریم در مقایسه با ضدآفتاب‌های خارجی مناسب‌تر است در صورتی که از نظر کیفیت با آن‌ها برابری می‌کند.

کرم ضدآفتاب و ضدلک لافارر با SPF50

ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Oily and Acne-Prone هم یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های ضدآفتاب است که موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. این کرم محصول کشور ایران است و در حجم ۴۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به پیشگیری و رفع لک‌های پوستی، جلوگیری از ایجاد آکنه و ضد حساسیت، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B و مات کنندگی پوست اشاره کرد. این محصول حاوی عصاره‌های گیاه شیرین بیان، آلوئه ورا، پاپایا، بیربری و سارمنتوزا ساکسی فراگا است که مناسب برای پوست‌های چرب است.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سری Foundation Effect الارو

ضدآفتاب الارو یک برند شناخته شده از کشور فرانسه است. این کرم در حجم ۴۰ میلی‌لیتر با SPF30 و بدون هیچ‌گونه عصاره‌ای به بازار عرضه می‌شود. این نوع ضدآفتاب مناسب پوست‌های چرب است و در رنگ بژ روشن تولید می‌شود. محافظت از پوست در برابر اشعه UV، ماندگاری بالا، پوشش کرم پودری و نداشتن چربی و پارابن از ویژگی‌هایی است که این محصول را متمایز کرده است.

این نوع ضدآفتاب الارو همان‌طور که از ویژگی‌های آن مشخص است دارای کاربردی مشابه کرم پودر است‌. با توجه به‌ رنگ بژ روشن این محصول، استفاده از آن برای افراد با پوست روشن و گندمی مناسب است.

از آن‌جایی که SPF30 نسبت به SPFهای دیگر، ضعیف‌تر است، بهتر است افرادی که پوست خیلی حساسی ندارند از این محصول استفاده کنند. به طور کلی انواع مختلف ضدآفتاب‌های الارو در مدل‌های کرم پودری و معمولی با حجم‌ها و SPFهای مختلف تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نوع پوست از آن‌ها استفاده کنید.

کرم ضدآفتاب سی گل مدل SUNPRO

ضدآفتاب سی گل هم ‌جزء محصولات پرفروش ایرانی است که جهت استفاده برای انواع پوست مناسب است. این کرم در حجم ۵۰ میلی‌لیتر با SPF60 تولید می‌شود. مقاوم در برابر آب و تعریق، کند شدن روند پیری پوست، حاوی آنتی اکسیدان، ضد التهاب پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه IR، UVA و UVB و همچنین دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی پوست از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود این کرم طرفداران زیادی داشته باشد.

این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E است که برای پوست بسیار مفید هستند.

کرم ضدآفتاب بایودرما مدل Photoderma Spot

از ضدآفتاب‌های خارجی پرطرفدار در بازار ایران می‌توان به ضدآفتاب بایودرما مدل Photoderma Spot اشاره کرد. این ضدآفتاب در حجم ۱۵۰ میلی‌لیتر و با SPF50 تولید می‌شود.

این محصول مناسب پوست‌های چرب، مختلط و جوش دار است که در پیشگیری از ایجاد جوش و حفظ شفافیت پوست بسیار مؤثر است. فرمولاسیون معطر، فاقد پارابن و غیرآلرژی بودن از ویژگی‌های دیگر این ضدآفتاب است.

کرم ضدآفتاب فاقد چربی کرم پودری هیدرودرم

ضدآفتاب هیدرودرم هم جزء محصولاتی است که در بازار ایران به خوبی به فروش می‌رسد. این کرم در حجم ۴۰ میلی‌لیتر و با SPF5O تولید می‌شود. دارای خاصیت التیام بخشی و روشن کنندگی است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. ماندگاری بالا و نداشتن چربی هم از ویژگی‌هایی است که باعث شده است افراد با پوست‌های چرب طرفدار این ضدآفتاب باشند.

کرم ضدآفتاب رنگی درماتیپیک

این نوع ضدآفتاب مناسب پوست‌های چرب و مختلط است و در حجم ۵۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود. رنگ بژ طبیعی که دارد، آن را برای استفاده افراد با پوست‌های روشن مناسب کرده است.

از ویژگی‌های بارز ضدآفتاب درماتیپیک، ضد براقی، فاقد چربی و ایجاد پوشش رنگ طبیعی است که بسیاری از افراد با پوست‌های چرب، با این مشکلات مواجه هستند. بنابراین می‌توان گفت بهترین گزینه برای استفاده این افراد است.

این محصول همچنین در برابر آب و تعریق مقاوم است. بنابراین به راحتی می‌توانید در هنگام استفاده از استخر یا هنگام ورزش در محیط باز، با استفاده از این کرم، از پوست خود محافظت کنید.

جمع‌بندی

پوست یکی از اساسی‌ترین اعضای بدن است که علاوه بر زیبایی، برای بدن خاصیت پوشانندگی و محافظتی هم دارد. بر این اساس مراقبت از آن در برابر عوامل خارجی مانند اشعه‌های نور خورشید و آلودگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین استفاده روتین از کرم ضدآفتاب متناسب با نوع پوست تأثیر به‌سزایی در حفظ زیبایی و سلامتی پوست خواهد داشت. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین کرم‌های ضدآفتاب موجود در بازار ایران پرداختیم. جهت شناخت بیشتر انواع ضدآفتاب در برندهای مختلف و اطلاع از قیمت‌های آن‌ها می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.

Share