فرمانده سپاه قدس گیلان؛

بدون سازماندهی در عرصه فضای مجازی نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالان فضای مجازی باید تمام اقدامات خود را برای کسب رضای خداوند متعال انجام دهند افزود: این امر سبب می‌شود تا بتوانند در برابر مشکلات ایستاده و با دشمن مقابله کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در جلسه دوره آموزشی شبکه مدیریتی در فضای مجازی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان اظهار کرد: تعدادی از شهدای عملیات رمضان بدون شلیک تیر و ترکش و در اثر عطش به شهادت رسیدند.

وی شهید بیگلو را یکی از فرماندهان شجاع و موثر در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهید بیگلو به تنهایی در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار نیرو را پرورش و راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مسوولان و متولیان فرهنگی و فضای مجازی کار را باید برای خدا انجام دهند، بیان کرد: امام حسین (ع) نمونه بارز این است که خدا مسبب الاسباب است. با اینکه امام حسین علیه السلام همه اهل بیت خود را فدا کرد اما امروز بر قلوب حکومت کرده و حماسه اربعین را خلق می‌کند.

عبدالله‌پور با اشاره به نقش شخصیت معنوی امام خمینی (ره) در پرورش نیروهایی در طراز انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرده بود و در این راه ایستادگی کرد و خداوند هم دریچه‌ها را به رویش باز کرد به نحوی که حتی ۴۰۰ نفر از اسرای عراقی در راه امام و در مبارزه با صدام در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز عرصه فضای مجازی دست دشمن است، تصریح کرد: ما در این عرصه اگر یک کلاشینکف داشته باشیم آن‌ها صدها مسلسل دارند اما اگر با این نیت و باور که خدا مسبب الاسباب است کار کنیم موفق خواهیم شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت سایبری جمهوری اسلامی در جهان بین‌الملل گفت: امروز در جمهوری اسلامی با ضرباتی که در حوزه سایبری به دشمن وارد کرده‌ایم آن‌ها را متحیر کرده است.

به گفته عبدالله‌پور امروزه در عرصه فضای مجازی به یک سری انسان‌های باهوش و فداکار نیاز داریم که اراده قوی داشته و در حد و اندازه شهید بیگلو و شهید خوش سیرت باشند تا دشمن را شکست دهیم و خوشبختانه امروز امثال این شهدا در بین فعالان فضای مجازی گیلان حضور دارند.

وی با تأکید بر فراگیری آموزش‌های دوره شهید انصاری بیان کرد: ما باید در همه مواضعی که انقلاب نیاز دارد موفق باشیم و فعالان فضای مجازی هم باید در این عرصه مردم را امیدوار کنند زیرا امروز دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است و ما نباید ناامیدی ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش ساماندهی و وحدت در حوزه فضای مجازی را بسیار موثر دانست و افزود: در فضای مجازی باید هماهنگی و سازماندهی وجود داشته باشد و بدون سازماندهی در این عرصه نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم.

عبدالله‌پور با اشاره به شکست‌های مکرر آمریکا از ایران از جمله ماجرای توقیف نفتکش‌های کشور توسط یونان گفت: امروز به آمریکایی ثابت شده است که اگر یکی به ما بزنند چند تا خواهند خورد. این قدرت باید به حوزه فضای مجازی هم سرایت کند.

وی جنگ در فضای مجازی علیه دشمنان انقلاب را جنگی نابرابر دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ محدودیتی در فضای مجازی ندارند و برای ضربه زدن به انقلاب از هر حیله‌ای استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالان فضای مجازی باید تمام اقدامات خود را برای کسب رضای خداوند متعال انجام دهند افزود: این امر سبب می‌شود تا بتوانند در برابر مشکلات ایستاده و با دشمن مقابله کنند.

Share