در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد؛

اعزام چهار تیم ارزیاب هلال احمر به مناطق شرقی گیلان | زلزله لنگرود خسارتی نداشت

سیاوش غلامی با اشاره به اعزام نیروهای ارزیاب هلال احمر به لنگرود در پی وقوع زلزله اظهار داشت: تاکنون این زلزله خسارت مالی و جانی در بر نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه به محض وقوع زلزله در شرق گیلان، چهار تیم ارزیابی به این مناطق اعزام شدند، افزود: نیروهای آموزش دیده خانه هلال هم در این منطقه حضور پیدا کردند و الحمدالله خسارت خاصی نداشته ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین با اشاره به آمادگی گروه های امداد و نجات اظهار داشت: تمام این گروه ها آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مردم امداد رسانی کنند.

محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود نیزدر گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۳ ریشتری در محدوده جغرافیایی لنگرود اظهار داشت: به حمدالله خسارت جانی و مالی تاکنون به جز یک مورد که یک بانوی سالمند هنگام بیرون رفتن سر او به دیوار اصابت می کند مورد خاصی نداشته ایم.

وی یادآور شد: ایشان صدمه جزیی دیده و در بیمارستان با وضعیت عمومی خوبی حضور دارد.

فرماندار لنگرود از تشکیل جلسه فوق العاده خبر داد و گفت؛ کلیه دستگاه های اجرایی، شهرداران و دهیاران در حال آماده باش هستند.

جلالی در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم ضمن حفظ آرامش کامل، هوشیاری و آمادگی لازم را داشته باشند.

زمین لرزه‌ای با شدت ۴.۳ در مقیاس ریشتر عصر امروز یکشنبه شهرستان لنگرود استان گیلان را لرزاند.

مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زمین لرزه را شهر لنگرود اعلام کرد.

این زمین لرزه ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه و ۳۳ ثانیه در عرض جغرافیایی ۳۷.۳۸۳ و طول جغرافیایی ۵۰.۲۵۸ و در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

Share