فرمانده سپاه گیلان خبر داد:

۷۱۱روستای فاقد آب شرب سالم در گیلان توسط سپاه آبرسانی می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران استان گیلان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شامل آبرسانی به ۷۱۱روستا گفت: اکیپ سپاه برای انجام‌ عملیات کاملاً آماده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جلسه مربوط به عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شامل آبرسانی به ۷۱۱ روستا اظهار داشت: این‌که بعد از ۴۳ سال هنوز ۷۱۱ روستای استان از آب شرب محروم هستند جای تأسف دارد که نشان می‌دهد برخی مسئولان در حل مشکلات مردم کوتاهی کردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۷۱۱ روستای استان با کمک سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: اکیپ سپاه برای انجام عملیات آماده است و در برخی مناطق لوله‌ها تهیه شده و حفاری‌ها انجام شده است و در سایر مناطق نیز با تأمین لوله آمادگی برای اجرای عملیات وجود دارد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه «سپاه در این حوزه در زمان حاضر بیشتر در غرب گیلان مسئولیت دارد» خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد مربوط به نقشه‌ها است چراکه نقشه‌های ارائه‌شده توسط مشاور قدیمی بوده و مربوط به سال ۱۳۸۳ است و باید به‌روزرسانی شود.

Share