بدون ذکر نام قنادی؛

کشف ۲۰۰ جعبه شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یک قنادی

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: ماموران اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی در جریان بازرسی از انبارهای واحدهای صنفی، اقدام به کشف ۲۰۰ جعبه شیرینی کهنه و تاریخ مصرف گذشته کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی امینی، از کشف شیرینی‌های فاسد در یکی از قنادی‌های شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان و نماینده بهداشت شهرستان در جریان بازرسی از انبارهای واحدهای صنفی، اقدام به کشف ۲۰۰ جعبه شیرینی کهنه و تاریخ مصرف گذشته کردند.

وی همچنین از کشف مقادیر زیادی مواد اولیه تهیه شیرینی در جریان این بازرسی خبر داد و تصریح کرد: این مواد کشف شده که در انبار یکی از شیرینی فروشی‌های معروف شهر رشت بود، در همان مکان امحا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با بیان اینکه جریمه نقدی متخلف به زودی از سوی تعزیرات حکومتی به وی ابلاغ می‌شود، افزود: صاحب شیرینی فروشی اعتراف کرد این شیرینی‌ها ۱۴ ماه قبل یعنی فروردین ۱۴۰۰ تولید شده بود.

توضیحات تعزیرات گیلان

پیرو درج خبر امحای شیرینی های فاسد وکهنه در یکی از قنادی های شهرستان رشت؛ مورخ ۱۴۰۱/۳/۷ آن خبرگزاری ، جهت تنویر ابعاد موضوع چند نکته به قرار ذیل ایفاد می گردد:
۱_ محل مذکور با اعطای اختیارات ویژه سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی؛ پلمپ و مراتب از طریق نصب بنر به اطلاع اهالی منطقه رسیده است.
۲_ پرونده رسیدگی به تخلف واحد صنفی مزبور در شعب ویژه تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.
۳_ بر اساس مقررات آئین دادرسی، درج و اعلام عمومی نام محکوم در مراجع قضایی پس از صدور حکم قطعی میسّر است، که این مهم پس از قطعیت حکم انجام خواهد پذیرفت.

Share