چاپ‌ بنر انتظار

از بنرهای چاپ شده می‌توان برای اهداف متفاوتی استفاده کرد. از تبلیغات تجاری گرفته تا جشن تولد به بنرها نیاز خواهد بود. مورد دیگر این که اقسام مختلفی از بنرها وجود دارند که هر نوع مزایا و بدی‌ها خود را دارند.

چاپ‌ بنر ابزار قدرتمندی برای بازاریابی می باشد، حتی اگر دنیای تبلیغات به طور مکمل به وسیله شبکه ها و راهکارهای تبلیغاتی اینترنتی و مجازی احاطه شود، بازهم روش های تبلیغاتی محیطی همانند چاپ بنر سریع ، چاپ تراکت و… جایگاه‌ خودشان بین کسب و کارها را از دست نمی دهند. شما می توانید صرفا با پرداخت پول چاپ بنر و اجاره جایگاه آن در نقطه ای از شهر ، محصولات ، خدمات تان  و… را به دید ده ها هزار نفر‌ برسانید.

چاپخانه انتظار ارئه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنر در شهریار، با بهترین کیفیت همراه با نصب در محل

بنرها می توانند در محیط های داخلی و یا بیرونی نصب شوند ، بنابراین در همه جا امکان‌ استفاده‌ از آنها وجود خواهد داشت. بنرهایی که برای محدوده های خارجی مدل‌سازی می شوند بایست دربرابر هر گونه چگونگی آب و هوایی از جمله هوا و باران ثابت باشند در حالی‌ که این درخواست برای محیط های ایرانی کمتر خواهد بود.

از بنرهای چاپ شده می توان برای اهداف متفاوتی استفاده کرد . از تبلیغات تجاری گرفته تا جشن تولد به بنرها نیاز خواهد بود. مورد دیگر این که اقسام مختلفی از بنرها وجود دارند که هر نوع مزایا و بدی‌ها خود‌ را دارند.

چاپ بنر با طرح‌ زیبا، روش عالی برای اعلام خبر‌های‌ مهم همچون باز کردن یک مرکز‌ خرید با اشاره به کالاهای و فعالیت‌ها جدید می باشد. بنرها در اندازه ها و سایزهای مختلف چاپ‌ می شوند‌، بنابراین شما می توانید یکی از زیباترین حالات را انتخاب‌ نمائید .

چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ‌ برای استفاده در یک همایش یا رخداد فرهنگی مورد استفاده می باشد ، در حالی که بنر متوسط ، ایده‌ آل برای جلب توجه‌ به یک محصول در مغازه می باشد .

چاپ بنر فوری در شهریار

یکی از اصلی ترین فعالیت‌ها چاپخانه انتظار چاپ فوری بنرها در عین کیفیت بالا خواهد بود که باعث جلوگیری از اتلاف‌ وقت مشتری‌ می‌شود‌.

چاپ انواع بنر با بهترین‌ کیفیت و ارزان ترین نرخ ! تمامی‌ مراحل از طراحی تا چاپ بنر را به مجتمع چاپ‌ انتظار بسپارید . آماده همکاری با تمام سازمان ها و ارگان ها هستیم.

چاپ‌ بنر در کجاها کاربرد دارد ؟

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه‌ در منطقه ای از کشور را داشته باشید، چاپ بنر بهترین‌ انتخاب برای اطلاع رسانی به مخاطبان است. همینطور اگر بخواهید خدمات و محصولات خودتان را با تخفیف‌ واقعی و فوق العاده به خریداران ارائه نمائید، باز هم نصب‌ بنر در محل و سطح شهر یک انتخاب مدبرانه است. علاوه بر این درصورتی‌ که شما قصد‌ شرکت در یک همایش، سمینار‌، جشن و… را داشته باشید، مطمئنا در اطراف خودتان تعداد‌ بسیار‌ زیادی‌ بنر مشاهده می کنید. بنابراین‌ چاپ بنر هنوز هم یکی از پرفروش ترین خدمت‌ها در زمینه تبلیغات محیطی است‌ و اگر قصد سفارش‌ بنر را دارید، باید مطمئن باشید که انتخاب به صرفه ای داشته اید.

سفارش‌ چاپ بنر آنلاین

یکی از خدمات ویژه مرکز تخصصی چاپ انتظار ، چاپ بنر با کیفیت اعلاء در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت می باشد. پیوسته امروزه بنر از پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ ترین استراتژی ها جهت زیباسازی فضا‌های‌ بیرونی و داخلی می‌باشد‌. قیمت چاپ بنر به فاکتورهای زیادی بستگی دارد‌ که حیاتی ترین آنها کیفیت جنس بنر و همچنین‌ کیفیت رنگ چاپ شده روی بنر می باشد. برای سفارش چاپ‌ بنر با شماره‌ زیر تماس بگیرید :  ۰۲۱۶۵۲۷۰۰۵۸

مزایای چاپ بنر در شهریار:

چاپ در سایزهای مختلف
قابلیت گسترده شدن در ابعاد بزرگ
وزن کم و سبک بودن
عدم محدودیت در سایز
سرعت چاپ بالا
امکان چاپ تعداد کم

چرا سفارش چاپ بنر را به چاپخانه  انتظار بسپاریم؟

  1. با خیال آسوده از بابت کیفیت، سفارش خود را ثبت کنید.
  2. کمترین قیمت چاپ در تهران را پرداخت کنید.
  3. چاپ بنر به صورت فوری در کمترین زمان ممکن.

انواع‌ بنر از نظر جنس

متریال مورد‌ استفاده برای بنرهای چاپی انواع‌ متفاوتی دارا است . گاهی می توان از انواع‌ PVC بهره گرفت و گاهی‌ دیگر پلاستیک های معمولی یا وینیل مورد‌ بهره برداری قرار می گیرد . در پروژه هایی مشخص‌ و برای مصرف‌ها داخلی‌ حتی می توان‌ از گلاسه های معمولی بهره گرفت . اما به طور کلی‌ متریال یا جنس های مختلف بنرهای چاپی عبارتند از :

  • پی وی سی یا اتیلن
  • بنرهای معمولی پلاستیکی؛
  • وینیل؛
  • مش؛
  • فابریک؛
  • کاغذ.

انواع بنرهای چاپی از نظر ساختار‌

بنرهای چاپی از نظر شکل استفاده‌ و بهره برداری نیز اشکال متفاوتی دارند . به عنوان مثال گاهی یک بنر به شکل پوستری ساده روی دیوار قرار می گیرد و در هنگامی دیگر ، به شکل پارچه و پرده‌ با طناب‌ به دیوار مرتبط خواهد شد . به طور مشابه، گاهی بنر را به شکل‌ استند در حجم های نمایشگاهی به خدمت‌ می گیرند و گاهی نیاز است حرفه به شکل‌ تابلو ، روی سردر یک فروشگاه نصب شده و به بهره‌برداری‌ برسد .

 جمع بندی نهایی

ما در چاپ انتظار معطوف به چاپ بنر را به شکلی تخصصی و در قالبی منحصر به فرد ارائه می دهیم. در صورتی که درباره این چاپ ها سوالی دارید، خوشحال می شویم پاسخگوی شما باشیم. همچنین، در بخش سفارشات، بالاترین کیفیت چاپ بنر، به همراه تنوعی قابل توجه، در اقتصادی ترین شرایط ممکن گرداوری شده است.

راه های ارتباطی

۰۹۱۲۶۶۶۳۸۱۳

۰۲۱۶۵۲۷۰۰۵۸

آدرس دفتر شهــریار: بلــوار رسول اکرم- خیابان قاضی طباطبایی- زیر زمین آژانس مســافرتی گیتـی پــرواز

 آدرس دفتر امیــریه : جــنب میــدان امام

Share