مقایسه بهترین سایت سازهای دنیا با سایتی شو

پیشنهاد ما این است که اگر در داخل ایران نیاز به ساخت سایت پیدا کردید حتما نگاهی به سایت سایتی شو بیندازید و از خدمات این پلتفرم استفاده کنید.

یکی از مهمترین روش ها برای ایجاد یک سایت حرفه ای و عالی استفاده از سایت سازها می باشد. سایت سازهای بسیاری وجود دارند که می توانید از آن ها نهایت استفاده را داشته باشید. انواع مختلفی از سایت سازها وجود دارند که باید امکانات و قابلیت های هرکدام از آن ها را بررسی کنید.

سایت سازها پلتفرم هایی هستند که این امکان را به کارآفرینان می دهند تا ایده خود را پیاده سازی نمایند، بدون اینکه دغدغه فنی و تخصصی داشته باشند.

در ادامه به بررسی یکی از سایت سازهای معتبر ایران یعنی سایتی شو در مقابل سایت سازهای برتر خارجی می پردازیم.

معرفی سایت سازهای برتر خارجی:

سایت ساز weebly

 یکی از مطرح ترین سایت سازهای خارجی weebly  می باشد. این سایت ساز در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است و تاکنون ۵۰ میلیون سایت از خدمات ویبلی استفاده کرده اند.

سایت های ساخته شده با Weebly کاملا برای موبایل بهینه شده است. همچنین ابزارهایی را در اختیار صاحبان سایت قرار می دهد که به بازاریابی و رشد کسب و کار آن ها کمک می کند.

در سایت ساز ویبلی به تمامی مشکلات فروشگاه های اینترنتی فکر شده است و برای آن راه حلی در نظر گرفته شده است. با کمک این سایت ساز شما مشکلی در زمینه حمل و نقل، مالیات، مدیریت موجودی و… نخواهید داشت.

طراحی و ساخت سایت با این سایت ساز بسیار راحت می باشد، همچنین امکان شخصی سازی قالب ها بدون محدودیت در آن وجود دارد. این سایت ساز امکانات و خدمات بسیاری برای کاربران خودش ارائه می کند.

https://www.weebly.com

سایت ساز wix

سایت ساز wix  را می توان به عنوان بهترین و معروف ترین و لیدر بازار سایت سازهای خارجی در نظر گرفت. این سایت ساز امکانات منحصر به فردی دارد که برای کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و خوب واقع شود. این سایت ساز یک نسخه رایگان به شما ارائه می دهد و همچنین قالب های متنوع زیادی دارد.

این پلتفرم هم برای افراد مبتدی و هم افراد متخصص برنامه های ویژه ای دارد. سایت ساز ویکس بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و از اقشار مختلف می توانند سایت خود را با کمک این پلتفرم طراحی کنند.

یکی از آخرین قابلیت های این سایت ساز Ascend by Wix نام دارد که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند با مشتریان خود به راحتی ارتباط برقرار کنند و گردش کار شرکت خود را به صورت اتوماتیک در بیاورند.

با استفاده از سرویس لوگو ساز wix می توانید لوگوی کسب و کار خود را ایجاد نمایید. این پلتفرم به کوچک ترین مسائل نیز توجه کرده است.

از ویژگی های مهم دیگر سایت ساز wix این است که از نظر سئو بسیار خوب می باشد و این امکان را به سایت های ساخته شده می دهد تا در نتایج موتورهای جستجو حضور پر رنگ تری داشته باشند.

با ثبت نام در این سایت علاوه بر امکانات بالا به ۱۰۰ قابلیت دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

https://wix.com

سایت ساز yola

این سایت ساز از سال ۲۰۰۷ مشغول به فعالیت می باشد و بیش از ۱۵ میلیون کاربر از خدمات این سایت بهره می برند.

سایت ساز yola معتقد است که فرآیند ساخت سایت باید سریع و بدون استرس باشد. به همین دلیل برای کاربران مبتدی کار بسیار راحت شده است. سایت های ساخته شده با این سایت ساز کاملا برای موبایل بهینه شده اند.

فلسفه کاری سایت ساز یولا بر سه چیز استوار است: قالب های قابل تنظیم، طراحی خودکار، بلوک های آماده برای طراحی سایت.

به طور کلی در این پلتفرم انواع قابلیت های مختلف برای ساخت سایت در سریع ترین زمان ممکن فراهم گردیده است.

https://yola.com

سایت ساز Site123

ایجاد یک سایت حرفه ای با این سایت ساز بسیار راحت شده است. با این سایت ساز می توانید در چند دقیقه سایت خودتان را ایجاد کنید. از دیگر امکانات این سایت ساز می توان به سرعت بالای آن و شخصی سازی بدون محدودیت آن اشاره کرد.

در این سایت ساز نیز از ویژگی هایی نظیر موبایل فرندلی بودن، قالب ها و بلوک های آماده برای طراحی سایت و بهینه بودن برای گوگل استفاده شده است. با کمک پلتفرم site123 می توانید سایت های چند زبانه نیز تولید و طراحی کنید.

به طور کلی حدود ۵۰ قابلیت مختلف بزرگ در این سرویس وجود دارد که می توانید با خیال راحت از خدمات این سایت ساز جهانی استفاده نمایید.

حالا که برخی از مهم ترین و معتبرترین سایت سازهای جهان را شناختیم، می خواهیم به معرفی یک سایت ساز معتبر ایرانی بپردازیم و برخی از ویژگی های این پلتفرم را معرفی کنیم و مقایسه ای بین این سایت ساز ایرانی (سایتی شو) و سایر سایت سازهای دنیا داشته باشیم.

https://www.site123.com

سایت ساز سایتی شو

تا به اینجا برای شما چند مورد از سایت سازهای معتبر خارجی را بیان کردیم، اما می خواهیم برای شما یک سایت ساز معتبر ایرانی را معرفی کنیم و ببینیم این سایت ساز می تواند با سایت سازهای خارجی به رقابت بپردازد یا خیر؟

علت معرفی این سایت ساز داشتن قابلیت های مهمی است که در سایر سایت سازهای ایرانی وجود ندارد و باعث شده است سایت ساز سایتی شو بتواند با رقبای خارجی خود رقابت کند. به همین دلیل است که نسخه خارجی این سایت ساز نیز در کشور کانادا راه اندازی شده است.

آن چه سایتی شو را از سایر سایت سازها متفاوت کرده این است که علاوه بر ساخت سایت در چند ثانیه ، یک اپلیکیشن هم برای شما میسازد. ضمنا سایتی شو بر خلاف اکثر سایت سازها از زیرساخت ترجمه شده ای همچون وردپرس استفاده نکرده است؛ بلکه طبق نیاز کسب و کارهای ایرانی به طور کامل کدنویسی شده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، نکته دیگری توجه مخاطبین را در این سایت به خود جلب میکند. آن هم ربات مبدل پیج اینستاگرام به سایت است. به این معنا که شما اگر تا به امروز از طریق اینستاگرام کسب و کارمجازی خود را اداره میکردید، حالا با ورود به سایتی شو فقط کافیست ID پیج خود را وارد کنید تا در چند ثانیه علاوه بر ساخت یک سایت شخصی، همه پست های اینستاگرامی شما به محصول تبدیل شود. حتی توضیحات کپشن ها مانند قیمت و ویژگی های محصولات هم به صورت اتوماتیک وارد سایت شما میشود. البته در این ربات بی نظیر، قابلیت انتخاب و یا عدم انتخاب برخی از پست ها نیز وجود دارد.

قالب های متنوع و زیبای سایتی شو از دیگر ویژگی های این سایت ساز است. شما میتوانید علاوه بر انتخاب قالب مورد علاقه خود، رنگ زمینه سایتتان را هم انتخاب کنید و اگر بعد از گذشت چند وقت احساس کردید قالب فعلی برای شما یکنواخت شده است، میتوانید با یک کلیک آن را تغییر دهید.

شاید تصور کنید این سایت ساز و اپلیکیشن ساز حرفه ای با این همه امکانات ، هزینه سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت؛ اما اینطور نیست. پس از ورود به https://siteesho.com میتوانید سایت خود را تا چند روز به طور رایگان استفاده کنید و چنانچه تمایل به خرید داشتید، میتوانید پکیج های سایتی شو را به صورت یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ماهه و حتی یک ساله در دو نسخه اقتصادی و حرفه ای تهیه کنید.

https://siteesho.com

مزایای سایت ساز و اپلیکیشن ساز سایتی شو در یک نگاه:

  • ارائه چند نسخه اپلیکیشن به همراه سایت
  • امکان تست رایگان سایت
  • ربات هوشمند مبدل پیج اینستاگرام به سایت
  • معرفی کارشناس پشتیبانی و فروش برای مدیریت سایت شما
  • امکان انتخاب هاست طبق نیاز کاربر
  • ارائه دامین رایگان
  • استفاده از تکنولوژی ابری
  • ارائه قالب های زیبا و متنوع
  • بومی سازی سایت در مقایسه با سایت های وردپرسی
  • ماژول های ویژه از جمله امکان انتخاب نحوه ثبت سفارش توسط مشتری
  • پکیج های قیمتی متنوع و مقرون به صرفه

نتیجه گیری

پس از بررسی سایت سازهای برتر جهان همچون wix، weebly، yola، site123 و همچنین سایت ساز سایتی شو به این نتیجه رسیدیم که امکانات سایت سازهای جهانی کمی بالاتر از سایتی شو می باشد. اما این اختلاف به قدری بالا نیست که امکان رقابت با سایر سایت سازهای دنیا را نداشته باشد.

در برخی از حوزه ها سایتی شو امکاناتی را فراهم کرده است که در هیچ سایت سازی وجود ندارد. مثل ربات تبدیل پیج اینستاگرام به یک سایت کامل. اگر نگاهی به لیست کامل ماژول ها و قابلیت های سایت ساز سایتی شو بیندازیم لیستی بلند بالا از قابلیت های مختلف را مشاهده می کنیم که ساخت سایت را برای افراد مبتدی راحت کرده است. پیشنهاد ما این است که اگر در داخل ایران نیاز به ساخت سایت پیدا کردید حتما نگاهی به سایت سایتی شو بیندازید و از خدمات این پلتفرم استفاده کنید چرا که این پلتفرم بومی مردم ایران بوده و نیازهای کسب و کارهای ایرانی را در طراحی و ساخت سایت در نظر گرفته است.

منبع: سایت ویجیاتو

Share