معرفی انواع برنج ایرانی با بهترین کیفیت

برنج ایرانی با بهترین کیفیت در تنوع بالایی کشت می شود. هر یک از این برنج ها دارای ویژگی خاصی هستند و از این رو میان مردم محبوبیت دارند.

برنج ایرانی با بهترین کیفیت از کجا بخریم؟

تقریبا بیشتر مردم کشور با این سوال درگیر هستند که برنج ایرانی با بهترین کیفیت را از کجا می توانند بخرند؟ زیرا اکثر مردم همیشه در زمان خرید برنج، کلاه سرشان می روند و برنج بی کیفیت را به عنوان برنج با کیفیت به آنها می فروشند. آنها نیاز دارند تا پیش از خرید برنج، ابتدا با انواع برنج ها آشنا شوند تا بتوانند در زمان خرید تصمیم بهتری بگیرند.

قیمت برنج شیرودی

همانطور که می دانیم برنج محصول پرمصرفی است که تقریبا اکثر مردم کشور مورد استفاده قرار می دهند. اما خانم ها همیشه با این مسئله درگیر هستند که برنج با کیفیت را از کجا می توانند تهیه کنند؟ زیرا اگر برنج یکدست و با کیفیت نباشد، در زمان پخت مشکلات زیادی را برای خانم های خانه دار به وجود خواهد آورد.

از این رو برای خرید برنج ایرانی با بهترین کیفیت، باید به سراغ فروشگاه های معتبری رویم، که از ارائه محصولات با کیفیت آن مطمئن باشیم. در غیر این صورت محصولی را خریداری خواهیم کرد که از کیفیت مطلوب برخوردار نبوده و هزینه بالایی نیز بابت آن پرداخته ایم. اصولا برنج های خارجی که در بازار موجود هستند، از قیمت ارزانی برخوردارند.

در حالی که برنج ایرانی با بهترین کیفیت به قیمت بالایی در بازار عرضه می شود. شاید برخی تمایل داشته باشند اقدام به خرید برنج خارجی ارزان قیمت نمایند. اما آیا این نوع برنج ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

برنج ایرانی با کیفیت

برنج خارجی بخریم یا برنج ایرانی با بهترین کیفیت

شاید برای مردم خانواده خرید برنج ارزان قیمت مقرون به صرفه تر باشد. اما کدبانوها همیشه به دنبال برنجی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. حال تفاوتی ندارد که این برنج از چه میزان قیمتی برخوردار است. از این رو این دسته از افراد چندان تمایلی به خرید برنج خارجی ندارند.

آنها می دانند که برنج های خارجی همچون برنج هندی و پاکستانی، در شرایط مطلوبی کشت نشده و از عطر و طعم خوبی برخوردار نیستند. در حالی که برنج ایرانی با بهترین کیفیت در استان های شمالی کشت شده و تولید می شود. این نوع برنج ها با داشتن قیمت بالا، اما از طعم و عطر خوشی برخوردار هستند.

نمونه ای از برنج های ایرانی قد بلندی دارند و افزایش حجم می یابند. یکی از این نمونه برنج ها، برنج طارم عمده است. البته این نوع برنج ها مجلسی هستند و از عطر و طعم خاصی زیادی برخوردار نیستند. اما برنج هاشمی با وجود حجم کم و قد کوتاه، بسیار خوش عطر و طعم است. از این رو کدبانوهای ایرانی ترجیح می دهند برای مصرف خانگی این نوع برنج ها را خریداری کنند.

پس اگر شما هم به دنبال خرید برنج ایرانی با بهترین کیفیت هستید، بهتر است به فروشگاه هایی مانند کندوج که به فروش عمده برنج می پردازند، مراجعه نمایید. می توانید از طریق این فروشگاه به صورت عمده اقدام به خرید برنج ایرانی با کیفیت نمایید. برنج های این فروشگاه اعلا و با کیفیت هستند. پس می توان با اطمینان اقدام به خرید برنج از کندوج نمود.

فروشگاه برنج کندوج به معرفی و عرضه ی بهترین نوع برنج ها می پردازد از جمله برنج صدری، برنج، طارم، برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی، برنج شیرودی، برنج فجر که پر فروش ترین نوع برنج ایرانی است. در کنار همه ی این برنج ها آموزش و راهنمایی هموظرنان را نیز جز وظابف خود می داند بنابر این همواره آماده ی ارائه مشاوره است.

توجه داشته باشید که تشخیص  برنج یکدست و خالص کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه ی بالایی دارد. بنابراین موقع خرید باید بسیار دقت کنید و یا از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

خرید برنج ایرانی با بهترین کیفیت

بهترین برنج های ایرانی با کیفیت 

محیط مورد کشت برنج و آب و هوایی که دارد، حتی نوع خاک محل کشت برنج، در کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود. از این رو برنج های ایرانی که در کشور کشت می شوند، در نمونه های متنوعی هستند. از جمله بهترین این برنج های ایرانی باید به برنج طارم که خود به انواع مختلفی تقسیم می شود اشاره کنیم.

پس از آن باید به برنج صدری، سپس برنج گرده و در نهایت برنج های پرمحصول که در دیگر استان های ایران کشت می شوند اشاره کنیم. تمامی این برنج ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما برخی نمونه های آن، محبوبیت بیشتری یافته اند. اگرچه قیمت برنج شیرودی عمده بسیار به صرفه است اما باید به برنج هاشمی و برنج طارم را پرفروش ترین و دلخواه ترین برنج های ایرانی دانست.

Share