حکم انتصاب استاندار گیلان برای یک املشی؛

مرتضی رضایی‌ صوفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان شد

استاندار گیلان بر لزوم فراهم‌سازی زمینه رشد و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان با ارائه آموزش های کاربردی تأکید کرد و گفت: لازمست در راستای تسهیل پیگیری درخواست های مردمی ، میز خدمت در استانداری برپا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی صبح امروز (سه شنبه) در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و تکریم معاون قبلی، با اشاره به نقش توسعه مدیریت در تعالی سازمانی اظهار داشت: توسعه مدیریت، فرایندی‌ست که طی آن سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان ارتقاء یافته و موجبات استقرار شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی های این رده فراهم می آید.

وی از بهره‌وری نیروی انسانی به‌عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و نیز تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان را محقق کند.

استاندار گیلان توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب با اثربخشی افراد را ضروری خواند و گفت: باید اقدامات این بخش به گونه ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم کاری در انجام وظایف را دریابند.

عباسی برپایی میز خدمت در استانداری را مهم دانست و تصریح کرد: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست ها و مطالبات‌شان، به صورت صحیح هدایت شوند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در جهت جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.

در این  نشست با قدردانی از تلاش های کیمیا تنهایی و تبریک بازنشستگی او، دکتر مرتضی رضایی‌صوفی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان معرفی شد.

مرتضی رضایی صوفی ۵۴ ساله، دارای دکتری مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و اهل املش است.

ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان در دولت احمدی نژاد از جمله سوابق رضایی صوفی است.

Share