دیارمیرزا گزارش می دهد؛

شمارش معکوس برای انتخاب معاون امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری

آخرین گمانه زنی ها حاکی از این است که به زودی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان تغییراتی به خود خواهند دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی ۵ ماه از حضور اسدالله عباسی به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان می گذرد که در دوران تصدی او از میان معاونتهای استانداری، نسیم تغییرات تنها به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان رسیده است.

در همین راستا آخرین گمانه زنی ها حاکی از این است که به زودی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در دولت سیزدهم تغییراتی به خود خواهند دید.

بر همین اساس، برای معاونت هماهنگی امور اقتصادی دو گزینه بیشتر از همه مطرح شده اند تا جایگزین آرش فرزام صفت شوند.

سید محمد اسحاقی مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل که در کارنامه کاری او معاونت اجرایی دیوان محاسبات استان گیلان دیده می شود.

اسحاقی همچنین کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر بوده است.

دیگر گزینه مطرح در این زمینه نیز یکی دیگر از فرزندان تالش یعنی دکتر محمد دوستار است.

دوستار فارغ التحصیل دکترای مدیریت و عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه گیلان بوده و هم اکنون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان را برعهده دارد.

دوستار همچنین رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان بوده است.

نکته جالب توجه این است که هیچ کدام از گزینه های مطرح شده تاکنون در حوزه اقتصادی فعالیت نداشته اند و تحصیلات آنها نیز در زمینه اقتصادی نیست.

بر اساس گزارش دیارمیرزا؛ همچنین برای معاونت توسعه مدیریت و منابع یک گزینه بیشتر از همه مطرح شده است.

از دکتر مرتضی رضایی صوفی، رئیس سابق دانشگاه پیام نور گیلان به عنوان جایگزین کیمیا تنهایی در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان نام برده می شود.

رضایی صوفیِ ۵۴ ساله، دارای دکتری مدیریت ورزشی بوده و اهل شهرستان املش است.

Share