16 ماه پس از افتتاح؛

صدور پایان کار ساختمان درمانگاه هموفیلی رشت|همراهی شورا برای تامین تجهیزات درمانگاه

رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی بازدید از ساختمان درمانگاه هموفیلی رشت گفت: شهرداری منطقه نسبت به صدور پایان کار ساختمان درمانگاه هموفیلی رشت هر چه سریعتر اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا طی بازدیدی از درمانگاه هموفیلی رشت بهمراه سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با ابراز خرسندی از اتمام این پروژه پس از سال‌ها انتظار اظهار کرد: راه اندازی این ساختمان و بهره برداری از آن نیاز واقعی و یکی از دغدغه‌های بیماران هموفیلی و خانواده‌های آنان است.

وی با بیان اینکه شورای ششم رشت نسبت به رفع مشکلات درمانگاه هموفیلی نگاه ویژه‌ای دارد افزود: یقینا با راه اندازی این درمانگاه، دیگر نیازی به اعزام بیماران هموفیلی برای درمان به خارج از استان وجود ندارد و انتظار داریم شهردار منطقه هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این درمانگاه از جمله صدور پایان کار و… اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

مشارکت در احداث درمانگاه‌های عام المنفعه

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز در این بازدید با اشاره به اینکه راه اندازی این ساختمان باقیات و صالحات است اظهار کرد: باید با مشارکت در احداث چنین درمانگاه‌های عام المنفعه‌ای، هزینه‌های مردم در خصوص درمان را کاهش دهیم.

همراهی مسئولین برای کاهش دغدغه‌های بیماران خاص

مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت نیز در این بازدید با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی نیازمند همراهی مسئولین برای کاهش دغدغه‌هایشان هستند اظهار کرد: یقینا هزینه‌های درمان بیماران خاص با احداث چنین مراکزی کاهش پیدا می‌کند و شورای رشت به این مهم توجه ویژه‌ای دارد.

سکینه جهان طلب قائم مقام مدیر عامل هموفیلی ایران در گیلان نیز با قدر دانی از حمایت‌های رئیس و اعضای شورای ششم رشت در روند تسریع بخشیدن به بهره برداری از این درمانگاه تخصصی اظهار کرد: برای تامین تجهیزات این درمانگاه نیز نیازمند همراهی اعضای شورا و دیگر مسئولین هستیم و امیدواریم با این اقدام، شاهد رفع بخشی از دغدغه‌های بیماران هموفیلی رشت و گیلان باشیم.

Share