فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار و متواری در رضوانشهر

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار متواری در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی رضوانشهر با توجه به دریافت گزارش‌های متعدد از شهروندان مبنی بر درگیری و اقدام به قدرت‌نمایی فردی با سلاح سرد بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، مشخص شد متهم جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار و متواری بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات فنی محل اختفای متهم در استان تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این فرد مخل نظم و امنیت توسط پلیس دستگیر شد گفت: در بازرسی از محل دستگیری وی، ۲ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ وهاب زاده اذعان داشت: متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share