مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور تأکید کرد؛

در صورت ابلاغ موافقت‌نامه، ورزشگاه انزلی را به سرعت آماده مسابقات لیگ برتر می‌کنیم

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور اظهار کرد: موافقت نامه ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی باید به تایید و ابلاغ سازمان برنامه بودجه برسد تا ما بتوانیم نواقص آن را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اعلام ۲۶ مورد نواقص ورزشگاه زنده یاد قایقران انزلی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به همراه آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و پیمانکاران از این ورزشگاه بازدید کردند.

یوسفی گفت: پس از بازدید سال گذشته وزیر ورزش از این ورزشگاه و دستور سجادی، شرکت توسعه بلافاصله با تعیین پیمانکار درمدت ۳ ماه نواقص ورزشگاه انزلی را براساس موافقت نامه سازمان برنامه بودجه برطرف کرد.

وی افزود: درخصوص این ۲۶ مورد نواقصی که سازمان لیگ اعلام کرده است هم درصورت ابلاغ موافقت نامه از سوی سازمان برنامه بودجه، با تعیین پیمانکار ورزشگاه انزلی را به سرعت آماده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: از فاز اول بازسازی این ورزشگاه، تنها حفاظ‌ها باقی مانده که حداکثر تا ۱۵ روز آینده آماده می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز با ۲۶ مورد نقص در ورزشگاه زنده یاد قایقران انزلی اعلام کرد اجازه بازی در این ورزشگاه را نخواهد داد.

Share