دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خبر داد؛

تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر برای نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب کارکنان دستگاه‌های اجرایی

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با حضور در سازمان بازرسی گیلان با سیف‌الله مسرور مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین سرافراز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با سیف‌الله مسرور مدیرکل سازمان بازرسی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به ابلاغیه قرارگاه ۲۱ تیر بیان کرد: در اجرای تکالیف قانونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته و قرارگاه ۲۱ تیر در همین راستا تشکیل شده است.

وی هدف کلی این طرح را ارتقای سطح وضعیت عفاف و حجاب کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و از مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان به عنوان یکی از اعضای این قرارگاه درخواست کرد نماینده تام الاختیار خود را به ستاد امر به معروف معرفی نماید.

سیف‌الله مسرور مدیرکل سازمان بازرسی گیلان نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های ستاد امر به معروف بیان کرد: سازمان بازرسی استان، همکاری لازم را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای اجرای نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی انجام خواهد داد.

وی همچنین از آمادگی سازمان بازرسی در همراهی با گزارشگران فساد و گروه های مطالبه گری ستاد امر به معروف خبر داد.

Share