دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خبر داد؛

ایستگاه تبیین طرح جامع عفاف و حجاب برپا شد | شروع طرح جامع از نهادهای دولتی و حاکمیتی

در راستای تشریح و پاسخگویی به ابهامات احتمالی طرح جامع عفاف و حجاب برای عموم مردم، ایستگاه های تبیین این طرح امروز در نماز جمعه های سراسر استان گیلان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، ایستگاه تبیین طرح جامع عفاف و حجاب برپا شد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به آماده سازی زمینه های اجرای طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف گفت: در راستای ترویج، تبیین و پاسخگویی به ابهامات احتمالی این طرح برای عموم مردم، ایستگاه های تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در نماز جمعه های این هفته سراسر استان گیلان برپا شد.

وی همراهی مردم، متدینین و دغدغه مندان را لازمه اجرای این دانست و بیان کرد: در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین به دنبال تبیین طرح جامع عفاف و حجاب برای آحاد مختلف جامعه است تا این طرح تبدیل به مطالبه عمومی شود.

دبیر ستاد امر به معروف گیلان با اشاره به شروع اجرای طرح نظارت بر وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی و حاکمیتی اظهار کرد: برای موفقیت طرح عفاف و حجاب باید اعتماد و باور عمومی جلب شود و این جلب اعتماد محقق نمی‌شود مگر اینکه اصلاح از مسئولین نسبت به خود و زیرمجموعه خود شروع شود، بنابراین شروع این طرح از نهادهای دولتی و حاکمیتی و سایر نهادهایی است که بیشترین مسئولیت را در مواجهه با حوزه عفاف و حجاب دارند.

Share