در جلسه شورای شهر خمام صورت گرفت؛

با واگذاری زمین به بنیاد مسکن موافقت شد

سرپرست بنیاد مسکن خمام با بیان اینکه حضور این‌ اداره در شهرستان به ارتباط بهتر و افزایش رضایتمندی مردم انجامیده، گفت: با وجود آنکه ساختمان بنیاد خمام در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته، اما سالمندان برای مراجعه به این‌ اداره با مشکل مواجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خمام نیوز، رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به درخواست بنیاد مسکن برای واگذاری زمین به‌ منظور احداث ساختمان برای این‌ اداره، عنوان کرد: زمانی‌ که مجموعه شهرداری و شورا امتیازی را برای یک‌ دستگاه اجرایی یا خدمت‌رسان قائل می‌شود، متعاقباً انتظار می‌رود به‌صورت منطقی و قانونی منافع مردم در آن لحاظ گردد.

جلیل غیاثی در جلسه شورا واقع‌ در ساختمان شهرداری با تاکید بر اینکه در صورتی‌ که منافع شهروندان دیده نشود این‌ همکاری‌ها اثربخشی نخواهند داشت، افزود: همه به‌ دنبال پیشرفت شهرستان خمام هستیم، چراکه نباید اسم شهرستان را یدک کشیده، اما از امکانات بخشی یا کمتر از آن برخوردار باشیم.

این‌ مسوول از بنیاد مسکن، مشاورین طرح‌ها و تمام دستگاه‌های مرتبط با تدوین طرح‌های هادی شهر و روستاها خواست تا منافع مردم را دیده و رعایت حال آن‌ها را داشته باشند.

در ادامه، سرپرست بنیاد مسکن خمام با بیان اینکه حضور این‌ اداره در شهرستان به ارتباط بهتر و افزایش رضایتمندی مردم انجامیده، گفت: با وجود آنکه ساختمان بنیاد خمام در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته، اما سالمندان برای مراجعه به این‌ اداره با مشکل مواجه هستند.

اوسط قدرتی با تاکید بر اینکه درصورت واگذاری زمین این‌ آمادگی وجود دارد تا ساختمانی مناسب در کمتر از یکسال پس‌ از صدور پروانه احداث گردد، تصریح کرد: جمعیت شهرستان نوپای خمام در حال افزایش بوده و ماهانه حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ مورد استعلام برای ساخت‌وساز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره بر اینکه بیشترین جلساتی‌ که در مدت حضور خود در خمام داشته‌ام درخصوص اصلاح طرح هادی مرزدشت بوده، خاطرنشان ساخت: به‌دنبال بستن طرح‌های هادی به‌شکلی هستیم که حق‌وحقوق از بین‌ رفته افراد بازگردد و مساوات و عدالت برای روستا و روستاییان رعایت شود.

تصویب شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری، درخواست شهرداری مبنی‌بر فروش زمین بر اساس ماده ۱۰۱ شهرداری‌ها، جابجایی گذرگاه عابرپیاده جنب پل خیابان فرهنگ، تعیین‌ تکلیف دکه‌های سطح شهر، ترک تشریفات آسفالت، مجوز برای مزایده تامین نیروی انسانی، روکش آسفالت، بازگشایی معبر فرهنگیان و افزایش نرخ تاکسی‌ها و آژانس‌ها از جمله عناوین دستور جلسه امروز بوده است.

گفتنی‌ است، واگذاری زمین به بنیاد مسکن در نوزدهمین جلسه عادی شورای شهر با حضور ۴ عضو به تصویب رسید.

Share