ایجاد سامانه ۱۹۸ توسط دیوان محاسبات در خصوص اخذ اطلاعات و گزارشات مردمی

بازدید سرپرست دیوان محاسبات گیلان از پروژه های مهم شهرستان لنگرود

، سرپرست دیوان محاسبات محاسبات استان و هیات همراه، با حضور در شهرستان لنگرود از پروژه‌های مهم شهرستان شامل احداث تاسیسات بندری چمخاله، کنارگذر لنگرود به رودسر، پروژه احداث شهرک صنعتی یعقوبیه و پروژه راکد تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست دیوان محاسبات محاسبات استان و هیات همراه، با حضور در شهرستان لنگرود با همراهی فرماندار شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط، از پروژه‌های مهم شهرستان شامل احداث تاسیسات بندری چمخاله، کنارگذر لنگرود به رودسر، پروژه احداث شهرک صنعتی یعقوبیه و پروژه راکد تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید، اهم مشکلات و چالش‌های موجود در اجرای پروژه‌ها شامل مشکلات اعتباری و مجوزهای استفاده از مصالح جهت ساخت کنارگذر و بندر چمخاله مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

امید نبی زاده حقیقی سرپرست دیوان محاسبات استان سپس با حضور در فرمانداری شهرستان لنگرود، در جمع مدیران شهرستاتی دستگاه‌های اجرایی به تبیین سیاست‌های دیوان محاسبات مبنی بر مردم پایگی و فناورانه بودن دیوان پرداخته و با اشاره به اظهار رضایت مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معظم له با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات تحولی و مثبت دیوان محاسبات در دو سال گذشته، حسابرسی دیوان محاسبات را در خدمت مردم و حل مشکلات موجود جامعه جهت رضایتمندی آحاد مردم دانست.

وی با اشاره به ایجاد سامانه ۱۹۸ توسط دیوان محاسبات در خصوص اخذ اطلاعات و گزارشات مردمی واصله در این خصوص، از این اقدام دیوان محاسبات به عنوان یکی از نمادهای اجتماعی‌سازی این نهاد نظارتی، یاد کرد.

Share