رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

به دام افتادن سارقان دریچه‌های فاضلاب رشت | اعتراف سارقان به ۶ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق دریچه‌های فاضلاب شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارقان ۳۲ و ۴۵ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در شهر رشت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علیرضا حدادی همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در سطح شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت با جمع‌آوری اطلاعات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان در شهرستان رشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۳۲ و ۴۵ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در شهر رشت اعتراف که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ هبه پلیس اطلاع دهند.

Share