مرتضی امینی خبر داد؛

کشف و پلمپ یک انبار با ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در رشت

در یکی از انبار‌های پخش مواد غذایی در رشت ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده را کشف کردیم، و با دستور رئیس محترم یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان این انبار پلمپ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، گفت: در یکی از انبار‌های پخش مواد غذایی در رشت ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده را کشف کردیم، و با دستور رئیس محترم یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان این انبار پلمپ شد.

مرتضی امینی، با اشاره به آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه ها، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی نیز به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات اقتصادی کار شبانه روزی را در سراسر استان آغاز و اقدامات نظارتی را تشدید کرده است و در صورت مشاهده تخلف و احتکار مجازات ۱۰ برابریی اعلام میشود و انبا محل تخلف پلمپ شده و نصبب بنر صورت میگیرد.

وی از تشکیل کمیته اقدام مشترک خبر داد و تصریح کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تامین کالا، صمت وظیفه نظارت و بازرسی و تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به تخلفات و اقدامات قانونی را بر عهده دارد.

امینی، ضمن قدردانی از همکاری مجموعه‌های امنیتی و اطلاعاتی و سپاه با همکاران نظارتی استان، عنوان کرد: اقلام کشف و توقیف شده بین مردم با قیمت مصوب توزیع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی از برخورد شدید با سود جویان خبر داد و تصریح کرد مردم می‌توانند با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صمت به امر نظاارت کمک کنند.

Share