استاندار در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار گیلان؛

مردم ایران شهد شیرین اجرای اقتصاد اسلامی توسط دولت مردمی و انقلابی را می چشند

استاندار گیلان با تصریح اینکه هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در مورد کالاهایی که اصلاح قیمت داشته اند، پذیرفتنی نیست؛ استمرار نظارت‌ها و اهتمام کافی به توزیع کالا در همه نقاط استان و برخورد قاطع و قانونی با فرصت طلبان، سودجویان و مخلان تعادل بازار را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی عصر امروز (جمعه) در جلسه فوق العاده کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان، با تاکید بر اینکه مردم در زمینه تامین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، افزود: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات مقام معظم رهبری است، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب کالاهای اعلام شده، پذیرفتنی نیست، افزود: به اندازه کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان موجود است و در تامین کالاهای پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی در همه مناطق گیلان مد نظر باشد.

استاندار گیلان با ابراز امیدواری اینکه قطعا مردم ایران شهد شیرین اجرای اقتصاد اسلامی توسط دولت اسلامی، مردمی و انقلابی را می‌چشند، بیان داشت: صیانت از سفره و سلامت مردم و عدالت در توزیع یارانه‌ها و منابع و نیز توجه به زنجیره تولید تا مصرف، بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به صورت میدانی در کنار مردم و پای کار آنان در همه زمینه‌ها بویژه اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان استمرار اهتمام جدی مسئولان نهادهای اقتصادی، اعضای ستاد تنظیم بازار استان و همراهی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برخورد با فرصت طلبان، مخلان بازار و سودجویان در جهت ایجاد فضای آرامش برای هم استانی‌ها و نا امن کردن فضا برای سودجویان را مورد تأکید قرار داد.

عباسی همچنین خواستار تشدید نظارت و بازرسی دستگاه‌های متولی با کمک بسیج اصناف در همه نقاط استان گیلان شد و به اعضای ستاد تنظیم بازار تاکید کرد: برخورد جدی با محتکران، کم فروشان و گران فروشان را در دستور کار قرار دهید و با سودجویان و مخلان بازار، بدون اغماض برخورد کنید.

وی مردمی کردن اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی دولت سیزدهم را کاری ارزشمند و شجاعانه و از مطالبات بحق ملت طی سالیان اخیر برشمرد که با همراهی قوا و اقشار مردم بخوبی به ثمر می‌نشیند.

عباسی اظهار کرد: اقتصاد اسلامی و مردمی، موجب رونق فضای کسب و کار، افزایش سطح و بهره وری تولید، توسعه و رضایت مندی زنجیره تولید تا عرضه و مصرف می‌شود.

استاندار گیلان اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد را کارنامه عملکردی مناسب دولت سیزدهم و نظام اسلامی ایران خواند و گفت: به عنوان نماینده دولت و خدمتگزار مردم در گیلان، اجازه نخواهم داد هم استانی‌ها آسیبی ببینند و باید شرایط کنونی به شرایطی مطلوب که برای مردم ملموس و رضایتمندی آنان را در پی داشته باشد، تبدیل گردد.

در این جلسه مدیران عضو کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان گیلان گزارشی از اقدامات حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

Share