سردار رمضان شریف در اجتماع مردم رشت؛

محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک | قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، گفت: قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سردار رمضان شریف در اجتماع مردم رشت در روز قدس، اظهار کرد: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی هستند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام کوشیدند.

وی با اشاره به فلسفه حمایت از فلسطین و راهپیمایی روز قدس، افزود: قدس خط قرمز اسلام و انقلاب بوده و حمایت از فلسطین جز تکلیف جانعه اسلامی و بشریت است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل بسیار هوشمندانه بود، گفت: صهیونیست‌ها در طول بیش از نیم قرن جنایت‌های فراوانی علیه فلسطین صورت دادند و نامگذاری روز قدس پشتوانه حمایتی خوبی برای فلسطین است.

سردار شریف با اشاره به موفقیت‌های ارزشمند فلسطین و محور مقاومت، بیان کرد: مردم و جوانان محور مقاومت با شجاعت، تلاش و از خودگذشتگی و با تاسی از انقلاب اسلامی، شکست‌های فراوانی به دشمن تحمیل کرده است.

وی با اشاره به عدم داشتن هویت و اصالت صهیونیست غاصب، افزود: اسرائیل کشور نیست بلکه چندین صهیونیست افراطی و زورگو در خانه سازمانی دور هم جمع شدند و ادعای هویت داری می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حماس و محور مقاومت قدرت بلامنازع دارد، گفت: به لطف حضور و قدرت انقلاب اسلامی، محور مقاومت حرف اول را در منطقه می‌زند.

سردار شریف با اشاره به پیش بینی رهبری معظم انقلاب در سقوط و تزلزل رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، بیان کرد: اسرائیل امروز قدرت پوشالی بیش نیست و خیلی زود از زمین محو می‌شود.

وی با ابراز تأسف با برخی کشورهای منطقه در ارتباط با رژیم صهیونیستی، افزود: برخی از کشورهای اسلامی بعد از خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه، خودشان به ریسمان فرسوده اسرائیل گره زدند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی پیروز می‌شود، گفت: نظام اسلامی با رویکرد انقلابی، جهادی و پایبندی به تعالیم دینی از تمام بحران‌ها عبور می‌کنیم.

سردار شریف با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ولایت پذیری در جامعه، تصریح کرد: فرهنگ ناب اسلامی و ولایت پذیری منجر به موفقیت در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی با اشاره تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای جهان اسلام، اضافه کرد: حاج قاسم شهید قدس بودند و به عنوان الگوی جامعه اسلامی تکلیف را برای همگان روشن کردند.

Share