لوگوموشن چیست؟ راهنمای سفارش ساخت لوگو موشن

در این مطلب با مفهوم لوگوموشن و نحوه سفارش ساخت لوگو موشن حرفه‌ای و اختصاصی برای برند خود، آشنا خواهید شد.

ساخت لوگو موشن نیاز به داشتن دانش کافی در زمینه موشن گرافیک دارد، در واقع افراد می توانند با استفاده از تکنیک های گرافیکی مفاهیم تبلیغاتی را به ساده ترین شکل ممکن به دیگران انتقال دهند. به گونه ای که تا مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند. لوگو و آرم در کسب و کار نقش سازنده ای را ایفا می کنند. بسیاری از بیزینس ها به واسطه یک لوگو شناخته می شوند و تا مدت زمان طولانی در ذهن مخاطبین جای می گیرند. از این رو صاحبین کسب و کار سعی می کنند با بهرمندی از تکنیک های گرافیکی، نقش پر رنگ تری را در ذهن مشتریان به جای بگذارند.

توجه داشته باشید که سفارش ساخت لوگو موشن را به افراد حرفه ای بسپارید. از آنجایی که ساخت این این قابلیت نیاز به تکنیک های خاصی دارد پس پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت لوگوموشن به آدرس logomotion.org و دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه ای بهترین سفارش را داشته باشد.

ساخت لوگو موشن

لوگو موشن چیست؟

به خروجی حاصل از مجموعه ای از عملیات که به واسطه تکنیک های گرافیکی، قابلیت متحرک نمودن لوگو و آرم شرکت های مختلف را فراهم می سازد، لوگو موشن می گویند. در واقع این تکنیک به شما اجازه می دهد تا بتوانید با کمک فرمت های جذاب و شیک یک آرم و لوگوی ساده را به جذابیت های ویژه ای برسانید. این تکنیک به روش های متفاوت قابل اجرا است و تاثیر بسیاری در ارتقای هویت بصری برند شما دارد.

تعاریف متفاوت از لوگو موشن

لوگو موشن با نام دیگری در بازار کار حرفه ای ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع لوگوموشن یا لوگو اینترو یک راه تضمینی برای معرفی و ثبت برند شما در ذهن مخاطب است. بهتر است بدانید که با طراحی و ساخت لوگو موشن به صورت کاملا حرفه ای می توانید حق مطلب را ادا کنید و با قیمت بسیار کمتر به آنچه که می خواهید برسید.

یکی از شاخص ترین موارد در زمان طراحی و ساخت انواع لوگوموشن، سبک مورد استفاده است که تاثیر زیادی در تعرفه و قیمت ساخت لوگو موشن دارد. این فرمت ها بر اساس سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و نوع بیزینس و تجارت نیز در استفاده از این فرمت ها دخیل هستند.

لوگو موشن Flat

یکی از اولین انواع لوگو موشن به نمونه تخت آن بر میگیردد که به واسطه طراحی های گرافیکی و کارتونی، جذابیت های ویژه ای به نام تجاری شما خواهد دار از این رو می توان آن را ایده آل معرفی کرد.گفتنی است لوگو موش فلت به دلیل داشتن ظاهر ساده تر در بستر دو بعدی و مینیمال طراحی می شود.

لوگوموشن ۳D

همانطور که از اسم این سبک پیداست، ما با یک محیط سه بعدی طرفیم که لوگو در آن دارای حجم است. ممکن است فکر کنید که این مورد خیلی حرفه‌ای‌تر و جالب‌تر است، اما در دنیای امروز، اکثر برندهای بزرگ، لوگوموشن فلت را به سه بعدی ترجیح می‌دهند.

لوگو موشن آماده

طراحی و ساخت لوگو موشن به صورت اختصاصی نیاز به وقت و زمان زیادی دارد از این رو برخی طراحان برای ساده تر کردن این قضیه اقدام به طراحی و ساخت لوگوموشن آماده کردند. و آن را با هزینه کمتر و در قالب یک پک آماده به دنیای تبلیغات عرضه نمودند. استفاده از این قالب ها بسیار ساده می باشد و شما با داشتن اندک دانش گرافیکی می توانید از آن ها به بهترین شکل اسفاده نمایید.

لوگو موشن چیست

تفاوت لوگو موشن اختصاصی با پروژه‌های آماده

همانطور که در بخش قبل عنوان شد لوگوموشن یا همان لوگو اینترو به روش های متفاوتی قابل ساخت و تولید است که روش های عنوان شده بر اساس معیارهای ویژه دسته بندی می شوند. نکته مهم در این طبقه بندی نوع طراحی و ساخت لوگو موشن است. در واقع از مهم ترین تفاوت لوگو موشن اختصاصی با قالب های آماده را می توان به کیفیت ساخت آ ها ارتباط داد.

در فرمت های آماده محدودیت های انتخابی برای شما وجود دارد این در حالی است که لوگو موشن اختصاصی بر اساس ایده های شما طرحی می شود. همچنین فرمت های آماده محدود به چند طرح تکراری هستند و معمولا افرادی که از آن ها استفاده می کنند لوگو موشن های مشابهی خواهند داشت، این در حالی است که اگر به دنبال لوگو اینترو یونیک و خاص هستید می توانید از روش های اختصاصی استفاده نمایید.

ساخت لوگو موشن چه مزایای به همراه دارد؟

با توجه به موارد عنوان شده در رابطه با نقش لوگو موشن در تبلیغات لازم است بدانید که این اقدام مزایای زیادی را به همراه دارد. و شما می توانید با انجام هزینه مناسب برای سفارش ساخت لوگوموشن، در مقابل توجه مشتریان زیادی را به کسب و کار خود جلب نمایید.

  • با داشتن لوگوموشن پرستیژ کاری خود را بالا ببرید و به این ترنیب می توانید توجه و اعتماد مشتریان را جلب کنید.
  • می توانید لوگوموشن را به تمامی کلیپ های تبلیغاتی خود اضافه نمایید.
  • نحوه طراحی و ساخت لوگو موشن به گونه ای است که در پلتفرم های متفاوت قابل اجرا می باشد.
  • به دلیل داشتن فرم و ظاهر جذاب به سادگی می تواند مخاطبین و مشتریان را به وجد بیاورد.

کاربرد های متفاوت لوگوموشن

پس از آشنایی با مزایای این تکنیک لازم است بدانید که از آن در چه مواردی استفاده می شود، یا به بیان دیگر بیشتر در چه زمینه هایی کاربرد دارد. در واقع این تکنیک گرافیکی به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا بتوانند تبلیغات جذاب تری داشته باشند چرا که داشتن لوگوی متحرک در عین زیبایی سبب افزایش پرستیژ و کلاس کاری می شود.

البته لوگو موشن تنها شامل لوگو یا آرم بیزینس نیست بلکه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تمامی اطلاعاتی اولیه را به مخاطب منتقل نمایید. همچنین امکان درج موشن گرافی در ویدئو های تبلیغاتی نیز وجود دارد و به واسطه آن می توانید در مدت زمان کم بیزینس خود را به افراد زیادی معرفی کنید. از دیگر کاربرد های لوگوموشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده به عنوان تبلیغات کوتاه برای یاد آوری همیشگی به مخاطبین
  • قابل استفاده در وب سایت های مرتبط و شبکه های اجتماعی به عنوان یک گیف
  • ذهنیت سازی برای مشتریان و مخاطبین با پخش مکرر
  • درج در ویدئو های آموزشی

سفارش ساخت لوگو موشن

راهنمای سفارش ساخت لوگو موشن

خب بر اساس مطالب عنوان شده، طراحی و ساخت لوگو موشن می تواند یک اقدام برای جذاب تر کردن بیزینت و کسب و کار شما باشد. چرا که با استفاده از یک تکنیک جدید گرافیکی حرفه شما را معرفی می کند از این رو در زمان سفارش ساخت آن می بایست به یم مرکز یا مجموعه حرفه ای مراجعه نمایید.

سایت لوگو موشن (logomotion.org) با داشتن برجسته ترین طراحان حرفه ای در زمینه طراحی انیمیشن لوگو و انجام تکنیک های گرافیک برای زیبا تر شدن آن یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند و به دنبال یه جرقه برای دیده شدن هستند. با مراجعه به این سایت می توانید تمامی ایده های خود را با طراحان در میان بگذارید و با کمک آن ها به نتیجه خاص و منحصر بفرد برسید.

نتیجه گیری

با توجه به موارد فوق سفارش ساخت لوگو موشن می تواند نقش تعیین کننده ای در معرفی کسب و کار شما داشته باشد، همینطور لوگو اینترو با داشتن هزینه ساخت به صرفه، یک انتخاب ایده آل برای بیزینس های تازه تاسیس است و افراد می توانند در این تکنیک کلیاتی از کسب و کار خود را معرفی نمایند. برای این کا تنها باید به یک طراح حرفه ای و کار بلد مراجعه کرد.

 

Share