صدای هواداران ارتش سرخ گیلان درآمد

شکست سپیدرود رشت در خانه | چوکای تالش در یک قدمی صعود به لیگ یک

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهدای بابلسر از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان مازنی به پایان رسید همچنین چوکای تالش دیگر نماینده فوتبال گیلان با نتیجه دو بر یک از سد پیام توس خراسان گذشت و تا یک قدم دیگر به لیگ دسته یک نزدیک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهدای بابلسر از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان مازنی به پایان رسید.

سپیدرود در این مسابقه هم ترک عادت نکرد و در روزی که تعداد موقعیت‌های از دست رفته‌اش دو رقمی شده بود، آنقدر نزد که در یک غافلگیری در دقیقه نود مسابقه را در خانه به مهمان واگذار کرد.

ساسان صادقی سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار، رضا مبلغ ناصری، پویا عزیزپور، کیوان یاراحمدی، رضا عاشوری، علی بیجاری، مهیار نوری، حکیم حزباوی پور، آرین نصیری نژاد، میلاد نجفی، سبحان سحرخیز، و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

هواداران سپیدرود نسبت به نتایج سپیدرود به شدت معترض بودند.

چوکای تالش دیگر نماینده فوتبال گیلان با نتیجه دو بر یک از سد پیام توس خراسان گذشت و تا یک قدم دیگر به لیگ دسته یک نزدیک شود.

گلزنان تیم پیام توس خراسان را ناصر ترابی و تیم میهمان را حمید خدابنده لو و حسین حیدری به ثمر رساندند.

Share