طی حکمی صورت گرفت؛

«روزبهان» مشاور رییس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌ نگری در امور استان‌ها شد

پاکذات بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین مرکز و ظرفیت‌های پژوهشی استان‌ها تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر روزبهان هماهنگی بین استان‌ها و مرکز با هدف رفع نیازهای پژوهشی سازمان برنامه و بودجه کشور با جدیت و تلاش بیشتری اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مهدی پاکذات «ریاست مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری» محمد ولی روزبهان را طی حکمی به عنوان مشاور خود در امور استان‌ها منصوب کرد.

پاکذات در ابتدای این نشست بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین مرکز و ظرفیت‌های پژوهشی استان‌ها تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر روزبهان هماهنگی بین استان‌ها و مرکز با هدف رفع نیازهای پژوهشی سازمان برنامه و بودجه کشور با جدیت و تلاش بیشتری اجرایی شود.

وی پرهیز از کارهای صوری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بالای مطالعاتی همکاران استانی و سایر ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشی استانها را رمز حرکت موفق، در این راه دانست.

در ادامه روزبهان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست محترم مرکز، ابراز امیدواری کرد، با استفاده از مجموعه ظرفیت‌های متنوع علمی و پژوهشی استان‌ها، ضمن تامین نیازهای مطالعاتی سازمان برنامه و بودجه کشور، اقدامات شایسته‌ای در جهت شناسایی و حل مسائل و موانع پیشرفت و توسعه کشور انجام شود.

لازم به ذکر است، روزبهان به عنوان عضو رسمی هیئت علمی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری در مرکز مشغول به فعالیت بوده و پیش از این مسئولیت‌های از جمله، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، رئیس سازمان چای کشور و رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

Share