راه های دریافت و دسترسی به آمبولانس خصوصی کرج

آمبولانس خصوصی کرج راهی مطمئن برای آن دسته از بیمارانی است که می خواهند به دلایل متعدد از خانه به یک مرکز درمانی منتقل شوند.

اتفاقات اخیر به علت بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت آن در شهر کرج باعث شده تا لزوم استفاده از آمبولانس خصوصی کرج افزایش یابد. چون خیلی از افراد بیماری زمینه ای دارند که آن بیماری سیستم ایمنی آنها را ضعیف کرده و به محض ورود ویروس کرونا به بدن آنها، سریع دچار این ویروس می شوند. امکان دارد که ابتلا به این بیماری سخت به فوت بیمار بیانجامد. این مسئله دلیل ضرورت دریافت اورژانس خصوصی کرج را افزایش می دهد.

دسترسی و دریافت آمبولانس خصوصی کرج

تعرفه آمبولانس خصوصی

دریافت آمبولانس خصوصی کرج به دلیل ترافیک و تردد زیاد و معضلات به‌خصوصی که شهر کرج دارد معمولاً کاری دشوار است؛ بنابراین تعرفه آن بستگی به عوامل متعددی مثل زمان، مسافت، تجهیزات و غیره دارد.

اجاره روزانه آمبولانس خصوصی کرج

 قیمت اجاره روزانه آمبولانس خصوصی کرج بستگی به نوع و تجهیزات آن آمبولانس فرق می کند. عموماً آمبولانس‌های VIP  بالاترین قیمت و پس از آن مدل‌های تیپ A  و تیپ B  نسبت به بقیه مدل ها گران‌تر هستند. در مواردی که نوزاد یا یک بیمار اعصاب و روان داخل آمبولانس باشد نیز تعرفه به‌خصوصی برای آن در نظر گرفته می شود. قیمت اجاره آمبولانس خصوصی کرج به طور معمول ۷۵% هزینه جابه‌جایی بیمار در نظر گرفته می شود. این قیمت را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ نموده است.

 

قیمت خرید آمبولانس خصوصی کرج و تجهیزات آن

اگر هزینه جابه‌جایی بیمار توسط آمبولانس مد نظر باشد، در پاراگراف قبل به آن پرداخته شد. ولی اگر منظور قیمت خرید آمبولانس خصوصی کرج و تجهیزات آن باشد، بستگی به برند و همچنین امکاناتی که در کابین آمبولانس قرار گرفته، فرق خواهد نمود. یا یک ون خریداری و مجهز به امکانات پزشکی می شود و یا از ماشین هایی استفاده می شود که اختصاصاً برای آمبولانس خصوصی کرج خریده شده اند.

تلفن آمبولانس خصوصی کرج

برای برقراری تماس با اورژانس خصوصی کرج باید به چند نکته توجه داشته باشید، سپس برای پیدا کردن شماره آمبولانس خصوصی کرج اقدام کنید. اولین نکته، منطقه اعزام آمبولانس است. نکته دوم اینکه اگر نوع خاصی از آمبولانس را مد نظر دارید، در جستجوی خود می‌بایست در نظر بگیرید. امکان دارد بعضی از نواحی نوعی از آمبولانس را که شما احتیاج دارید نداشته باشند. نکته سوم قیمت خدمات آن است.

موردی که می‌بایست درباره آمبولانس های خصوصی متذکر شویم این است که همان‌طور که از نام آنها پیداست به دولت تعلق ندارد و متعلق به یک شرکت خصوصی است. شرکت‌های گوناگونی برای آمبولانس خصوصی وجود دارند. هرکدام در ارائه خدمات مستقل هستند و شماره تلفن هریک از این شرکت ها با هم فرق دارد.

مراکز آمبولانس خصوصی کرج

این مراکز در نزدیکی هر منطقه ای که شما در اینترنت جستجو کنید وجود دارند و یک ایستگاه برای فرستادن آمبولانس در منطقه ای که شما حضور دارید، دارند. این باعث می شود در حداقل زمان ممکن برای شما تیم پزشکی و آمبولانس فرستاده شود. باید اضافه کرد مواقعی که جلساتی تشکیل می شود که افراد مهمی در آنجا حضور دارند، استفاده از آمبولانس لازم است. همچنین به علت حمله دیگران و حوادث محیطی یا بیماری ‌های جسمانی خودشان ممکن است در این جلسات به آنها آسیب برسد. در این شرایط آمبولانس خصوصی لازم است. این شامل همایش هایی که اشخاص زیادی در آن شرکت کرده اند، یا مکان هایی که شخصیتی مهم در آنجا زندگی می کند نیز می شود. در مجاورت اماکن ورزشی که فعالیت های پرخطری دارند، حضور آمبولانس خصوصی کرج امری ضروری است.

از یک طرف آمبولانسی دولتی جهت رزرو موجود نیست و از طرفی نیاز به آن احساس می شود. بنابراین آمبولانس خصوصی کرج راه حلی با کیفیت و به‌دور از محدودیت است. همچنین دسترسی به تعداد زیادی آمبولانس امدادی که به پیشرفته ترین امکانات مجهز هستند را میسر می سازد.

اورژانس خصوصی استان البرز و مخصوصا کرج

هزینه های مازاد آمبولانس

آمبولانس خصوصی کرج وظایف مختلفی دارد. بسته به وخیم بودن حال بیمار و مسافت و مبدأ و مقصد، هزینه اجاره این آمبولانس ها متفاوت خواهد بود.

برای مثال قیمتی که باید برای پیمودن مسیر کرج تا شمال کشور به آنها پرداخت شود قطعاً با قیمتی که مسیر های درون شهری کرج دارد تفاوت دارد. این امر مسلمی است چون قیمت وابسته به مسافت است و در نهایت در قیمت آمبولانس خصوصی مؤثر است .

تیم پزشکی که در آمبولانس خصوصی کرج هستند از عوامل مؤثر در قیمت اجاره آمبولانس هستند. مواقعی که بیمار بدحال نیست و فقط برای انجام آزمایش و یا انجام عمل جراحی به یک بیمارستان دیگر منتقل می شود، یک آمبولانس و یک پرستار برای او کافی است. ولی گاهی مواقع بیمار بسیار بدحال است و ضروری است که یک کادر پزشکی با تجربه همراه بیمار باشند. به این دلیل که اگر حمله قلبی و یا حمله تنفسی و دیگر موارد به بیمار دست داد، سریعاً بتوانند برای او اقدامی بکنند. قطعاً در چنین مواقعی قیمت آمبولانس با کادر پزشکی حاضر در آن به طور کامل با اجاره آمبولانس بدون حضور تیم پزشکی، فرق می‌کند.

حتماً بعضی اوقات به داروخانه مراجعه می کنید. مشاهده کرده اید که اکثر دارو ها مخصوصاً داروهای تخصصی که برای درمان بعضی بیماری‌ها به کار می روند قیمت های بالایی دارند. اگر در داخل آمبولانس برای بیمار به دلیل بیماری اش اتفاق بدی پیش آمد و پزشکان از دارو های داخل آمبولانس برای او استفاده کردند هزینه آن به هزینه اجاره آمبولانس اضافه می گردد. بعضاً به خاطر حملات تنفسی از کپسول اکسیژن برای مریض استفاده می شود. هنگام بروز چنین اتفاقی، در انتهای مسیر و در زمان پرداخت اجاره آمبولانس، هزینه ای هم بابت خدمات از همراه بیمار گرفته می شود.

کلام آخر

آمبولانس خصوصی کرج راهی مطمئن برای آن دسته از بیمارانی است که می خواهند به دلایل متعدد از خانه به یک مرکز درمانی منتقل شوند. همچنین برای بیمارانی مفید است که می خواهند از یک بیمارستان که یک تخصص ویژه را ندارد، به بیمارستان مجهزتری نقل مکان کنند. ولی به علت بدحالی و ناتوانی جسمی‌شان نمی توانند بدون همراه داشتن آمبولانس و تیم پزشکی این کار را انجام دهند.

Share