اباذری از مهم ترین دغدغه های شورای هماهنگی موادمخدر خبرداد:

راه اندازی مرکز جدید ماده ۱۶ با ظرفیت متناسب با نیازهای استان

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت: راه اندازی مرکز جدید ماده ۱۶ با ظرفیت متناسب با نیازهای استان از مهمترین دغدغه های اعضای شوراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اباذری، سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان نیز با تقدیر از حمایت ها و حساسیت استاندار محترم گیلان نسبت به موضوعات مرتبط با مبارزه با موادمخدر گفت: راه اندازی مرکز جدید ماده ۱۶ با ظرفیت متناسب با نیازهای استان از مهمترین دغدغه های اعضای شوراست.

از این رو دادستان محترم مرکز استان در جلسه کمیته هماهنگی مرکز ماده ۱۶، اداره کل بهزیستی استان و شهرداری رشت را مکلف نمودند تا در اسرع وقت نسبت به راه اندازی و بهره برداری این مرکز با ظرفیت ۲۵۰ نفر اقدام نمایند.

بر اساس بازدیدها و پیگیری های صورت گرفته اقدامات عمرانی و بسترسازی های لازم در حال انجام بوده و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم.

اباذری با اشاره به مسئولیت فرمانداری ها بعنوان ریاست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستانها، گفت: در این جلسات که به ریاست فرمانداران محترم برگزار می گردد، علاوه بر تبیین و اجرای سیاستها و برنامه های ابلاغی، می بایست مشکلات و موضوعات مهم حوزه های مختلف مبارزه با موادمخدر در آن شهرستان مطرح و با همکاری و هم افزایی دستگاه های ذیربط حل و فصل شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی میان مدت (کمپ)، گفت: توزیع مناسب کمپ ها در نقاط مختلف استان به منظور دسترسی آسان تر افراد به این مراکز می بایست مدنظر اداره کل بهزیستی استان و فرمانداری ها علی الخصوص شهرستانهای تالش و املش که فاقد مرکز اقامتی میان مدت هستند قرار گیرد.

Share