اقدام متفاوت شهرداری؛

توزیع بسته های فرهنگی توسط شهردار ماکلوان به مناسبت روز جهانی قدس

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، شهردار ماکلوان با اهدای بسته های فرهنگی به مدیران شهرستان، ابتکار حضرت امام خمینی (ع) در نامگذاری این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، شهردار ماکلوان در اقدامی مبتکرانه، ضمن حضور در ادارات شهرستان فومن و دیدار با روسای ادارات و دستگاه های اجرایی، با اهدای بسته های فرهنگی به مدیران شهرستان، ابتکار حضرت امام خمینی (ع) در نامگذاری این روز را گرامی داشت. این اقدام فرهنگی، مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت که به عنوان واقعه ای برجسته تحت عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

شهردار ماکلوان ضمن اشاره به این که یکی از بزرگ ترین میراث معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) روز جهانی قدس است، این روز را نماد ایستادگی و استقامت مسلمانان در برابر ظلم استکبار جهانی و روز حیات اسلام و تجلی عدالتخواهی دانست.

حیدر محقق دوست با بیان این که بسته های فرهنگی توزیع شده به این مناسبت، شامل آخرین شماره هفته‌نامه خبری – تحلیلی خط حزب الله مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مد) و همچنین کتابی با موضوع تشریح نابرابری ها و چالش های اجتماعی نظام اقتصادی آمریکا می شود، هدف از این فعالیت فرهنگی را افزایش آگاهی عمومی درخصوص شرایط روز منطقه و جهان و همچنین تبیین مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در چارچوب تولید محتوای فرهنگی و علمی برای مدیران و عموم مردم عنوان کرد.

Share