طی صدور لوحی صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل آبفای گیلان توسط مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

طی لوحی از سوی آرش عسکری مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، از تلاش‌های خوب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به عنوان یکی از ۵ دستگاه مورد تقدیر در راستای پیشبرد و فراگیرسازی «سامانه تدارکات الکترونیکی دولت» تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی لوحی از سوی آرش عسکری مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، از تلاش‌های خوب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به عنوان یکی از ۵ دستگاه مورد تقدیر در راستای پیشبرد و فراگیرسازی «سامانه تدارکات الکترونیکی دولت» تقدیر و تشکر شد.

بنا به این گزارش، یکی از الزامات قانونی دستگاه‌های اجرایی استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت است که باعث ایجاد شفافیت، مبارزه با فساد، جلوگیری از تبانی و اجرای عدالت می‌شود و دیوان محاسبات در راستای اقدامات پیشگیرانه خود بخشنامه‌ای را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد و مراقبت و نظارت دارد که کار سامانه به خوبی انجام شود.

گفتنی است سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تامین تدارکات دولت الکترونیک است که از یک طرف دستگاههای اجرایی به عنوان خریدار در آن عضو هستند و نیازهای خود را در معاملات از طریق این سامانه تامین می‌کنند و از سویی تامین کنندگان شامل تمامی عرضه کنندگان کالا و خدمت هستند.

در بخشی از لوح یاد شده آمده است: در مسیر توسعه سامانه ستاد در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مصدر خدمات ارزشمندی گردیده‌اید که با اغتنام فرصت، از تلاش‌های خوب و ارزشمند شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌گردد.

Share