اظهارات مهم نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با دیارمیرزا؛

به زودی یارانه معیشتی به همه مردم کشور تعلق می‌گیرد | نحوه اجرای طرح به اعتماد عمومی لطمه زد

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه یارانه معیشتی باید برای همه مردم کشور واریز شود، گفت: به زودی سایتی از طریق دولت اعلام می‌شود که همه مردم حتی کسانی که در گذشته یارانه دریافت نمی‌کردند و الان متقاضی ثبت‌نام هستند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهباز حسن‌پور بیگلری، نایب رییس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در لنگرود و در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا، اظهار داشت: خوشبختانه کمیسیون اقتصادی مجلس هم در سال گذشته و هم امسال وضعیت اقتصادی کشور را رصد کرد و دولت قول داد که به کلیه برنامه‌هایی که داده است، پایبند باشد.

دولت قرار بود یارانه معیشتی را به حساب همه مردم واریز کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ادامه داد: دولت قرار بود یارانه معیشتی را به حساب همه مردم واریز کند سپس آزادسازی قیمت‌ها همان جراحی اقتصادی صورت بگیرد که متأسفانه دولت در این زمینه بدعهدی کرد و به تعهد خودش عمل نکرد که خوشبختانه رئیس جمهور اقدام کرد و در گفتگو با مردم گام‌های خوبی در جهت اقناع‌سازی مردم صورت گرفت.

حسن‌پور تأکید کرد: ما اعتقاد داریم یارانه معیشتی در مرحله اول به همه مردم پرداخت شود و کالابرگ در اختیار عموم مردم قرار گیرد و اگر کسی خودش نیازی نداشت آن را دریافت نکند.

اجرای طرح به اعتماد عمومی مردم لطمه زد

به گزارش دیارمیرزا، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ما بالاترین سرمایه را برای کشور، نظام، دولت و مجلس، اعتماد مردم می‎‌دانیم و در این طرح به اعتماد عمومی مردم تا حدودی لطمه وارد شد.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید لطمه‌ای که به اعتماد مردم خورده است را جبران کند، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس مکاتبه‌ای را با آقای رییس جمهور داشت.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی وظیفه دفاع از منافع عامه مردم در تمامی زمینه‌ها دارد، تصریح کرد: با جلساتی که با اعضای دولت داشتم، مقرر شد نواقصی را که در اجرای طرح وجود داشته است، جبران و دغدغه‌های مردم برطرف شود.

یارانه معیشتی باید برای همه مردم کشور واریز شود | به زودی یارانه معیشتی به همه مردم کشور تعلق می‌گیرد 

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه یارانه معیشتی باید برای همه مردم کشور واریز شود، گفت: به زودی سایتی از طریق دولت اعلام می‌شود که همه مردم حتی کسانی که در گذشته یارانه دریافت نمی‌کردند و الان متقاضی ثبت‌نام هستند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس به دیارمیرزا گفت: به زودی یارانه معیشتی به همه مردم کشور تعلق می‌گیرد مگر کسی که اقناع بشود که نیازی به یارانه ندارد.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد که کالابرگ تا دو ماه آینده در اختیار تمام مردم قرار خواهد گرفت و ان‌شاءالله آرامش همگانی در کل کشور برقرار خواهد بود.

نایب رییس کمسیون اقتصادی مجلس در پایان به دیارمیرزا گفت: ما به دنبال این هستیم که عرضه کالا زیاد شود و بازار به ثبات دست یابد.

Share