در جلسه بررسی اهم فعالیتهای آتش‌ نشانی با حضور شهردار رشت؛

احداث مرکز آموزش سازمان آتش نشانی در ایستگاه ۱۳ | احداث ایستگاه ۱۵ آتش نشانی در بلوار خرمشهر

شهردار رشت در جلسه بررسی اهم فعالیتهای آتش‌ نشانی، ضمن تاکید بر لزوم تحقق خودکفایی در این سازمان گفت: باید روند احداث ایستگاه ۱۵ آتشنشانی واقع در بلوار خرمشهر سرعت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیر حسین علوی شهردار رشت عصر روز گذشته ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اتفاق محمد حسین خیابانی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، رضا ویسی معاون شهرسازی و معماری و محمد باقر بشردانش سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و طی جلسه‌ای به اهم فعالیتهای سازمان پرداخت.
شهردار رشت در این جلسه گفت: باید اقدامات و برنامه‌ها به سمتی هدایت شود تا اهداف مهمی نظیر خودکفایی در حوزه بهره‌برداری از ادوات و تجهیزات در سازمان آتش نشانی تحقق پیدا کند.

سید امیر حسین علوی ضمن تاکید بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از دانش آموختگان متخصص برای امورات پژوهشی و تحقیقاتی جهت استفاده از روشهای نوین اطفای حریق تصریح کرد: روند احداث ایستگاه ۱۵ آتش نشانی در بلوار خرمشهر باید تسریع گردد و انتظار دارم، ضمن بسترسازی لازم در این خصوص، مراحل احداث ایستگاه مذکور تا پایان امسال به اتمام برسد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد این سازمان در سال گذشته و سال جاری ارائه داد و ضمن برشمردن مهمترین برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: از جمله نیازهای سازمان آتش نشانی، تجهیزات و وسایل انفرادی آتش نشانان است که امیدواریم با دستور شهردار رشت تامین گردد.

شهرام مؤمنی در پایان اضافه کرد: مرکز آموزش سازمان آتش نشانی در ایستگاه ۱۳ این سازمان در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری و تکمیل برسد.

گفتنی است، دیدار صمیمانه با آتش نشانان، بررسی وضعیت حال حاضر امکانات، تجهیزات و زیرساختهای این سازمان در حوزه خودروها و تجهیزات فنی و پایش آخرین توانمندی‌ها از بخشهای بازدید شهردار رشت و هیئت همراه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بود.

Share