اعزام ۳۹ آتش‎نشان و افسر ارشد به محل حادثه؛

آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه گیلان مهار شد+ تصاویر

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش سوزی در یکی از اتاق‌های طبقه چهارم رخ داد، افزود: سریعا با توجه به تخلیه کامل و اطمینان از عدم وجود افراد در سالن طبقات و اتاق‌ها نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ یکی از اتاق‌های طبقه چهارم خوابگاه دانشجویی دخترانه اتقیا دانشگاه گیلان واقع در فلکه گاز به دلیل اتصالات پریز برق به صورت جزئی طعمه حریق شد.

حادثه آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی به ساعت ۸:۱۳ امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

در این حادثه ۱۱ خودروی اطفایی بهمراه ۳۹ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش سوزی در یکی از اتاق‌های طبقه چهارم رخ داد، افزود: سریعا با توجه به تخلیه کامل و اطمینان از عدم وجود افراد در سالن طبقات و اتاق‌ها نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

شهرام مومنی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه سه راهی دانست و افزود: با توجه به شدت دود گرفتگی ساختمان یکی از دانشجویان (دختر ۲۰ ساله) دچار دود گرفتگی و مشکلات تنفسی شد که پس از اعزام به بیمارستان خوشبختانه حال وی خوب اعلام شد.

شایان ذکر است تمامی دانشجویان ساکن در طبقه چهارم بلوک یک خوابگاه اتقیا در بلوک دوم همین خوابگاه که در جوار آن قرار دارد اسکان داده شدند و همه دانشجویان ساکن در طبقه مذکور در سلامت کامل هستند.

Share