جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پلمب ۲۴۸ واحد صنفی در گیلان به دلیل ارایه خدمات و تظاهر به روزه‌خواری در ماه رمضان

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۲۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات به مشتریان در ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه‌خواری در گیلان پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۲۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات به مشتریان در ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه‌خواری در گیلان پلمب شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ایام مبارک ماه رمضان، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان تاکنون از ۵ هزار و ۳۰۴ واحد صنفی در استان بازدید شده است، افزود: در این راستا ضمن تذکر به ۳ هزار و ۳۳۷ واحد صنفی، از ۷۹۵ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۳۳۰ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۴۸ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات به مشتریان در ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه‌خواری پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share