در نشست نماینده رودبار و مدیرعامل شرکت توزیع برق عنوان شد؛

وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به میزبانی این شرکت صورت پذیرفت.

گودرزوند چگینی ضمن تشکر از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق گیلان و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: اهمیت برق پایدار و جایگاه آن در عصر امروز، انکار ناشدنی است و این امر،حساسیت و جایگاه خدمت رسانی مطلوب در این عرصه را دوچندان می کند.

وی ضمن بررسی برخی درخواست ها در حوزه انتخابیه خود، خاطرنشان کرد: خدمت کردن به مردم خصوصا اقشار محروم اجتماع، جهاد فی سبیل الله است و هدف همه مسوولان نظام، خدمتگزاری صادقانه به مردم است و نظام اسلامی خدمتگزار این ملت است.

مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: امیدواریم درسال جدید و با توجه به ظرفیت های موجود در شاخص های معین شده این شرکت گام های اساسی و تاثیرگذار جهت جلب رضایت حداکثری مشترکین برداریم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه های پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف شامل رویت پذیری و کنترل پذیری تعرفه های مختلف، فصل پیک جاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

وی افزود: پروژهای متعددی در سطح استان در دست اجرا داریم که امیدواریم با تلاش کارکنان، همکاری و همدلی مسئولین و همراهی مردم شریف استان به خوبی مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.

Share