با اقدام به موقع نیروهای اورژانس؛

نجات ۳ کودک از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در رشت

رئیس اورژانس گیلان از نجات ۳ کودک توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان در رشت خبر داد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای اورژانس هر سه کودک از مرگ نجات یافتند و به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر پیمان اسدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وقوع مسمومیت با مونوکسید کربن در رشت، اظهار کرد: ساعت ۰۳:۴۰ صبح امروز بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن سه کودک توسط تیم اورژانس امدادرسانی شده و به بیمارستان اعزام شدند.

وی افراد مسموم شده را شامل دو پسر سه و پنج ساله و یک دختر ۹ ساله دانست و افزود: این حادثه در اثر روشن کردن گاز پیک نیک در چادر مسافرتی در پارک ملت شهر رشت روی داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان تصریح کرد: با اقدام به موقع نیروهای اورژانس هر سه کودک از مرگ نجات یافتند و به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

اسدی، تعداد مسمومین با مونوکسید کربن را از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون(۲۵ اسفند لغایت هفتم فروردین) ۲۱ مورد عنوان کرد و از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی مراقب سلامتی خود و خانواده خود باشند.

Share