فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه سرپرست بخشداری سنگر؛

شان پذیرش مسئولیت در دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است

فرماندار رشت در جلسه معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزاری مخلصانه و متعهدانه به مردم، مهمترین مولفه ارزش گذاری مسئولیت ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام پناهی در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر و با حضور دکتر احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد، با تقدیر از زحمات فرشید اباذری و آرزوی موفقیت برای حسین محبتی سرپرست جدید بخشداری سنگر، اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی باید در راستای تحقق آرمانهای والای انقلاب و کاستن از مشکلات مردم بکار رود.

دکتر امام پناهی با اشاره به اینکه پذیرش مسئولیت در نظامی اسلامی با بیش از ۲۲ هزار شهید والا مقام ارزش و قداست بالایی دارد، خاطر نشان کرد: مسئولین باید از فرصت به دست آمده در راه حل مشکلات و تحقق آرمانهای انقلاب و پاسداری از راه شهدا استفاده نمایند.

فرماندار رشت با اشاره به جوانی، انقلابی بودن و داشتن روحیه فساد ستیزی به عنوان سه شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم، گفت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور موثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد؛ باید در راس اولویت های مدیران قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر استفاده از همکاری و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت توسعه بخش های مختلف نظیر کشاورزی و گردشگری و ایجاد تحرک اقتصادی در حوزه مسئولیت هر یک از مدیران ، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی ضرورت دارد تا تدابیر لازم برای مدیریت منابع و توزیع عادلانه آب کشاورزی اندیشیده شود.

فرماندار رشت در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش های فرشید اباذری، حسین محبتی را به عنوان سرپرست جدید بخشداری سنگر معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

Share