تحلیل متفاوت دبیر سیاسی سابق سایت «مشرق»

سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی؛ پروژه رقباست برای حذف قالیباف

دبیر سیاسی سابق سایت «مشرق» انگشت ماجرای سفر دختر قالیباف را «پروژه» از پیش تعریف شده دانست و انگشت اتهام را به سمت رقبای رئیس مجلس نشانه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اکبر غلامی دبیر سیاسی سابق سایت «مشرق» نوشت:
ماجرای مسافرت خارج از کشور خانواده آقای قالیباف و نحوه عملیات رسانه‌ای‌اش، بر اساس تجربه، نتیجه پروژه رسانه‌ای – امنیتی است و ساده‌نگری است که ایده، عملیات و اجرای طرح را در یک شخص ببینیم…به نظر می‌رسد که تیم امنیتی نسبت به ورود و خروج این خانواده اشراف داشته است. .
قاعدتا فرودگاه امام و شرکت معراج نه چنین مجوزی دارد و نه به راحتی و بدون هیچ واسطه‌ای می‌شود که اسامی مسافرین ورودی و خروجی را دریافت کرد، لذا شرکت معراج و فرودگاه می‌بایست درباره این مسئله پاسخگو باشند
خانواده آقای قالیباف قطعا مرتکب خلافی شده است که از منظر منطق و فلسفه سیاسی به هیچ عنوان جای توجیه ندارد، چگونه می‌شود خانواده‌ای در سطح رییس یک قوه، توان فهم شرایط سیاسی و اجتماعی را نداشته باشد و چنین بی‌محابا، انتحار سیاسی کند؟ و چرا مخالفت عملی با این سفر صورت نگرفته است؟
با اظهارات شخصی که اقدام به افشاگری کرده است، خواسته یا ناخواسته به امنیتی بودن پروژه اشاره شده است، سوال این است که در کنار تخریب وجهه قالیباف، به دنبال چه هدفی بودند؟ آیا به دنبال کنارزدن قالیباف از ریاست مجلس بودند؟ یا قالیباف منافع گروهی را به خطر انداخته است؟

Share