با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با نماینده مردم آستارا

غلامرضا مرحبا نماینده مردم شریف شهرستان مرزی آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان مرزی آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

در این نشست مرحبا اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور درراستای گذر از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تداوم تامین برق پایدار برای سال‌های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

وی تاکید کرد: وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف شامل رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری تعرفه‌های مختلف، فصل پیک جاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان در پایان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.

Share